lite allt

ja då har man börjat sova dåligt med. kan inte somna på kvällarna ligger bara och tänker och tänker. min hjärna går snart i konkurs. fattar inte varför man inte bara kan släppa allt och somna. de ändå som inte får mig att tänka på allt skit som hänt är när marwin ler och snackar med en. när man ser det finaste i hela världen smälter allt annat bort. men när han somnar och man får annat att tänka på kommer allt tillbaka. :( åååå vill inte mer. kan inte allt bara vara bra? varför ska man alltid ha en massa problem?


ja till annat. igår var jag på efterkontroll och allt gick bra. fick resept på p-piller som man får ta när man ammar. så ska ner i stan och hämta ut dom någon dag. så då ska man komma ihåg att ta dom varje dag igen som man inte gjort på 1 år typ. men de ska nog gå bra.


sen gick vi till stan och handlade och sånt och sen hem så kom marwins farmor och faster och hälsade på. han fick nya kläder av dom:) jättefina. min lilla pojke är bortskämd:P hans pappa hade med köpt bodysar till honom men han glömde ta med dom från jobb så dom får han väll idag:)


idag händer de absolut ingetning tråkigt:( men regnit väder och trött och sleten e man. skulle behöva sova massor. men får hoppas jag e så trött ikväll att jag bara somnar.


nu vaknar min plutt så får gå och kramas och pussas med honom lite





Myser i babygymmet

Kommentarer
Postat av: cecilia

hehe sött att atsefan köpt kläder till honom, han som inte alls gillar att gå i affärer:P hehe.. pussa lilleman

2008-08-27 @ 17:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0