Tänkt att vi ska flytta ifrån Landskrona

Ja som jag skrev i andra inlägget så är det tänkt att vi ska flytta här ifrån. Starta om på nytt. Men om vi nu gör de och inget funkar har man då flyttat ifrån allt i onödan.?Lämnat allt utan att tänka efter. Kommer sakna allt här om vi nu flyttar. Men vi behöver nog det för att få allt att bli bra igen.


Svar på kommentar: Ja jag verkligen älskar min blogg. Värkligen glad att du ville fixa till den. :)


Nu är vi hemma igen från Marwins mormor och morfar. gott va de med mat:) och snackade och log gjorde lilleman. Alltid kul när han visar upp sin fina sida. Mamma älskar dig min prins. Sen fick vi en chock när T och A ringde mamma och sa att dom skrapat fram tre klöver på triss och ska upp till stockholm och skrapa:) Massamassa pengar hehe. Roligt att det är någon man känner som vinner.


Nä nu vaknar min lille prins och vill mysa. puss o kram

Kommentarer
Postat av: LAJSA.NET

Ett nytt start är ibland det bästa. Är född och uppvuxen i Landskrona och kände att neeej.. Vi vill börja om på nytt.. Så nu bor vi utanför Klippan och vi trivs.. Flyttar in till Klippan Centrum till jul och vi ser så fram emot det :o)

2008-08-25 @ 21:23:29
URL: http://lajsa.net
Postat av: Rebecca

Flyttade från 2 mil utanför malmö till min pojkvän i Helsingborg. Det var ett stort steg imed jag var själv. Men nu har jag bott här i ett år och skapat vänner och trivs. Så allt kanske inte faller på plats i början, men det är skönt med ett "nytt liv". Kram

2008-08-29 @ 10:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0