Välkomman till min nya fina blogg:)

Ja nu kommer jag hålla till på denna sida. Trött på noggen och gillar inte riktigt hur den ser ut. Fick hjälp med denna sidan och är supernöjd och gillar blogg sjukt mycket bättre än nogg nu:) Så här kommer jag skriva i fortsättningen.


Skrev precis ett långt inlägg om känslor och liknande men råkade trycka ner sidan innan jag sparade. :/ typiskt.


Men för tillfället yrar tankarna runt i huvudet på mig så de e sjukt. Kroppen och allt hinner inte ritkgit med. Vad kommer hända nu? Kommer allt bli som förr? Eller kommer det vara så här? Kommer allt gå på fel håll och bli något helt nytt? kommer vi flytta? Hur, var och när isåfall. ja massor av tankar. Vill helst flytta till halmstad fin stad och mysig trivs där som fan. Men ja, kan inte precis bara packa och sticka allt finns ju här i Landskrona. Vänner, släkt ja allt.


Älskling. kommer allt bli som innan? kommer vi klara detta? Kommer allt bli bra igen?


Nog ingen som fattar något av de jag skriver mer än någon enstaka så slutar här så jag inte gör det allt för jobbigt för er.


Älskar min lille pojk sjukt mycket han e så underbar. skrattar ler och snackar en massa gör han nu. :) jollrar då asså hehe. han fick ju ett babygym i fredags och gillar att ligga där och snacka korta stunder men gungan e favoriten fortfarande. om man då inte får va i famnen och bli buren eller snacka för de e ju de alldra bästa. älskar honom över allt annat.


dop blir det med den 13/9.:) min pojk har blivigt så stor. 11 veckor imorgon. 2 och en halv månad. sjukt vad tiden går fort. Älskar honom bara mer och mer för varje dag som går. mammas prins, mammas underbaraste lille skit, mammas ALLT.


Nä nu vaknar snart lillen så ska göra ve oss och gå till hans mormor och morfar dom bjuder på middag idag. mums:)


bilderna är tagna när vi va hos Marwins morfar och mös på gräsmattan:)







Han ser så liten ut på den bilden







Mammas sötnos. Älskar dig Marwin

Kommentarer
Postat av: Malin & Alicia

Fin blogg! :-)

Ni ska väl inte flytta?? Då får jag ju inte träffa lilleman...ja dig oxå. Men min lille prins.

Kram

2008-08-25 @ 16:34:15
Postat av: LAJSA.NET

Kul att du gillar designen! Det gör jag med! MASSOR!

2008-08-25 @ 16:58:42
URL: http://lajsa.net
Postat av: Jessica

Finns här för dig gumms. bara hör av dig. Puss älskar dig

2008-08-25 @ 20:04:14
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Malin & Neo

Flytta HIIIT :D

2008-08-25 @ 22:58:00
URL: http://neo070902.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Roligt att läsa lite mer om dina tankar. Innan har det bara handlat om Marwin. Man är ju intresserad av dig med :) Hoppas allt bli bra igen. Kram

2008-08-27 @ 20:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0