6 MÅNADER

Ja det blir min lille Snuff idag. 6 hela månader. Tiden går så sjukt fort. Min lille prins har blivit så stor. Kan inte förstå att det var 6 månadersedan jag hade värkar. Nu låg vi inne på förlossningen och badade. Det var så hima skönt. Och vi viste att snart skulle vi få se vår älskade lille plutt snart. Men det som va mest spännande var om han va en pojke eller flicka. Vi skulle äntligen få veta om vi skulle få en son eller dotter. Och 14.50 kom det upp en söt och underbar liten bebis på min mage. Och när vi kollade efter så va de en lite pojke. Vi hade fått en son, en liten Marwin. Och kärlekn stormade ut kroppen till denna lille varelse. Att man kan älska någon såhär mycket trodde jag inte. Men det gör jag, kärleken till Marwin är obeskrivlig. Finns inga ord som någonsin kommer räcka till. Och kärleken blir bara starkare för varje dag som går.


Marwin Mamma älskar dig ÖVER allt annat. Du är Mammas ALLT. Jag kommer ALLTID finnas här för DIG. KÄRLEKEN är OBESKRIVLIG.





6 månader sedan den bilden är tagen






Morgonmys på 6 månadersdagen

Kommentarer
Postat av: Faster och Kusin

Gomorron lilleman!! Skrev och gratta dig i förra inlägget, men säger Grattis här igen. Hoppas du får en rolig och mysig dag.

Kram Faster och din kusin

2008-12-10 @ 09:47:31
Postat av: cecilia

grattis lillprinsen, du får ha en jättte bra dafg. faster älskar dig

2008-12-10 @ 12:13:45
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/
Postat av: jessica

Grattis Marwin :)

2008-12-10 @ 12:27:35
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stort grattis min lille prins.Älskar dej jättemycket.Puss och kram Farmor

2008-12-10 @ 19:09:03
Postat av: Tesso

Naaaw älskade lille snuttplutt! Grattis, fast i efterskott :D Puss&kram moster

2008-12-12 @ 01:21:52
URL: http://metrobloggen.se/tesso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0