Förlåt

Ja förlåt för att jag inte skrivit på ett tag men alla dagar har varit fullproppade. Jobbigt men ändå skönt. Lördag va de stan en sväng och sen på födelsedagsfest hos min syster. Söndag va vi ute en sväng sen på babysim sen hem till marwins mormor och morfar och bakade  julgodis och pysslade. Hem och sova och marwin har haft en jobbig natt med ont i magen och förkyld så vatt en gnällig natt. :( men de e också få gånger det hänt. Detta är andra gången han e vaken mitt i natten. Men de har varit en trött och jobbig natt. Hoppas på en bättre natt idag. Idag har vi med gjort massor vatt i stan med mormor och sen hem vilade lite och sen till gamlemormor marwins då asså :P Sen hem och vilade "varit en trött dag idag" sen på kalas hos min syster och nu e vi hemma och ska snart sova:) skönt ska de bli. men först blir de äta något och sen nanna. :) nattinatti

kommer inte på hur man ställer in kameran så den fotar efter ett tag så blev en dålig bild på hur min kropp ser ut nu.
men här kommer en.




den vill inte vända på sig. så den får ligga ner. men lovar en helbild på mig ska bara få tid att kolla min kamera hur man ställer in det.  natti natti



på denna bilden ser man ju lite. det är på babysimmet.

Kommentarer
Postat av: Bella

va slank du är, syns inte att du fött barn:)

2008-12-23 @ 18:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0