fullpackad dag idag med.

Ja de har det varit imorse klockan 7 bestämde sig marwin för att vakna och ville inte somna om 1 gången på länge nu annars sover vi till allt mellan halv 9 och halv 10. Men de va bara att gå upp. Sen gick jag in och la honom igen klockan 9 då va han dundertrött efter att ha kollat på Vakna med the voise. Somnade jag med faktiskt och 10 i 10 vaknade jag och gick upp. då kom pappa och hämtade oss för vi skulle en runda till öb och sen hem till han så kom farfar och camilla och hämtade oss för vi skulle till min gamlafarmor och hälsa på. Där blev det julmiddag och kakor och vid halv 4 körde vi hemåt. Sen kom vi hem började plocka undan här hemma. När snutte kom tog han Marwin så åkte jag bussen till city gross och handlade ljus till granen och lite annat smått. Skönt att komma ut en sväng själv ibland. Sen hem så gjorde snutte middag så åt vi sen fick Marwin gröt och sen blev de bad innan vi klädde granen:) Sen va de bums i säng för hans del. Och det ska jag med snart. :P hehe.


Så inte hunnit med såmycket annat. lovade bilder men inte hunnit ta några så de får bli imorgon för nu e jag dötrött och vill bara sova. Men LOVAR att lägga upp bilderna imorgon men förtillfället blir de en bild på marwin:) nattinatti



Kommentarer
Postat av: jessica

★°☆ God Jul & Gott Nytt År ☆°★

2008-12-22 @ 12:41:25
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0