Kalas, kalas och babysim

Ja lördags va vi på två kalas. Först hos min kusin han fyllde 6 år och sen hos Marwins faster som blev 21 år. så de va en fullpackad dag med massa folk. :)


Sen igår, Söndag. Så har vi gjort något riktigt roligt. Äntligen har vi börjat på babysim och det var första gången igår och Marwin tyckte att det var jätteroligt att plaska i poolen:) riktigt roligt va de att se honom :D hihi. kommer bilder och sånt längre ner i inlägget. :) Sen gick vi ner en sväng på julskyltningen:) blev fotografering till julkort och så köpte jag såklart en jullklapp till honom:) en stickad vit tröja en boddy och ett par byxor, och såklart strumpor till:) Älskar att handla till honom.


Idag kom Marwins morfar och hämtade oss vid kvart i 9 tiden så handlade vi bullar och åt frukost där hemma, sen passade han marwin så att jag kunde gå till frisören och klippa och färga håret:) så himla skönt och jättenöjd är jag. :) så himla längesedan jag fixade till håret. men nu e de gjort. Och nu så ska vi kolla lite tv sen e de julsrädning och det behövs verkligen. hehe.















Kommentarer
Postat av: jessica

Ser roligt och mysigt ut :D

2008-12-01 @ 13:46:40
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Tesso

aaw va han ser nöjd ut! :D

2008-12-02 @ 20:32:31
URL: http://metrobloggen.se/tesso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0