evighet sedan jag skrev sist

ja det känns som om de va en evighet sen jag skrev sist. ändå var det bara 5 dagar. I helgen har det inte hänt mycket. Var på unga föräldrar i fredags och i lördags var det bara lugnt. va hemma hos mamma och pappa och åt va där typ hela dagen. :) Söndag va de dop för lille Nilo som inte är så himla liten längre:P fint va de iallafall och trevligt folk. blev lunch och fika efteråt och sen bar det av till lund för att hämta en förtidig julklapp till marwins farmor. Japp en liten vovve blev det. söt som socker :P hehe sen hem till marwins farmor och farfar och gav hunden och hon blev jätteglad:) och sen åt vi gott och snackade massa. Sen åkte vi hem och mös framför tv:n innan det var dax att sova.




de va helgen i veckan har det faktiskt inte heller hänt så himla mycket. tråkigt väder och alls så inte vatt mycket att göra. va i stan med jessica och nilo i tisdags och sen hemma hos dom och kollade oth. och i onsdags va jag hos mamma och pappa igen och åt. hehe tur jag har min pappa som lagar sjukt god mat när man inte orkar själv.


idag har jag iallafall plockat undan lite och städat köket och sånt ska ge mig på toan när marwin vaknat sen sovrummet och marwins rum. storarummet tar vi sist för den dörren går inte att stänga man kan ju stänga igen alla dom andra rummen när dom e färdiga så att där håller sig rent ett tag:P hehe. Vill verkligen göra en storränsning av vad man behöver och inte behöver och slänga allt skit. hade varit sjukt skönt men de dröjer nog innan jag pallar det.


Blir förhoppningsvis en god middag idag. tänkte jag skulle ge mig på att göra något gryt/wok liknande. så köpt hem en massa som jag ska ha i hoppas bara det blir gott. Blir Nudlar och fläskfile med broccoli, morot, paprika, purjolök, minimajs, castanjer eller vad det nu e och bambuskott. hoppas verkligen att det blir gott. så man kan vara nöjd över att man klarat göra en ny rätt:P hehe.


ja nu vet jag inte vad jag ska skriva längre känns som om jag bara bablar på en massa struntprat nu.


kanske ska uppdatera om min viktminskning som faktiskt går bra fortfarande. inte kommit ner riktigt på 55 kilo som jag vill väga men e på god väg. vägde mig i fredags på unga föräldrar och där vägde jag 56,3 :) glad och nöjd som bara den. men lär väll gå upp när jag slutar amma. för de har jag inte än. Ammar fortfarande min lille prins och jag gav inte upp när det var jobbigt och nu e de bra igen. han har väll perioder när han är intresserad av en massa annat istället. är iallafalll nöjd och glad att jag kan amma honom fortfarande, lätt och enkelt att ta fram och alltid lagom varmt:)




Mammas älskade lille Prins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0