Farsdag

Japp det är det idag och hoppas att alla pappor får en riktigt fin dag. För idag är det deras dag:) Ska inte göra något speciellt idag bara ta det lugnt. Kanse ut en runda sen, men får se.


Helgen har bjudit på en massa saker iallafall. I fredags var det fest hemma hos Jessica och Dennis och jag gick dit och hade en underbar kväll men massa skoj massa snack och dans:) Verkligen en lyckad kväll:) Med dom mest underbara personerna som finns. Vad skulle jag gjort utan min Jessica, verkligen den bästa vän man kan ha och hennes underbar sambo har jag fått som vän på köpet och det är guld värt. Ni e fan bäst helt enkelt Jessica e Bäst bäst men dennis e med bäst:P haha ja ni fattar nog hur jag menar.


Lördag va jag riktigt sleten sovit lite och sen hade jag ju huvudvärk som alltid om jag dricker. Spelar ingen roll om jag dricker en öl eller om jag dricker 10 har alltid huvudvärk dagen efter. Men jag va inte bakis iallafall så en panodil och lite mys med Marwin så försvann huvudvärken och då blev de bus och håll igång. :) Sen gick vi ut en väng och snackade med jessica och handlade och sen hem och mös innan vi skulle nanna sängen.


Och idag e de farsdag som jag redan skirvit om. Får se vad dagen bjuder på.


Nu ska jag iallafall kolla runt lite till på datorn innan Marwin vaknar då blir de mys och bus.:) Kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Detsamma snäckan :) Vi föralltid :)

2008-11-09 @ 11:47:46
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Farmor

Grattis mitt lilla hjärta.Idag blir du 5 månader. Farmor älskar dej

2008-11-10 @ 23:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0