gnälligt.

Ja det är det här hemma. Hehe. Nä så illa är det väll inte men vi har en bestämd och envis liten pojke. Han ska inte sova och så är det tycker han. Det han inte förstår är att han blir ju gnällig om han inte sover. Vår älskade lille snuff. Han är nog inne i den 26 veckors fasen. Läst lite om sånt nu idag och de stämmer in på Marwin som fan. Han vill inte att man byter blöja eller tar på han kläder. Han vill inte sova och därmed extra gnäll. Han är lite blygg för nya ansikte men de går bra efter ett tag. Och de kan hålla i sig i fyra veckor asså denna fas så är det den han är i går den över snart igen och de hoppas jag så min lille prins kan börja sova gott igen. :) Och så händer det precis när han har börjat sova sex timmar i sträck på natten eller ja han har väll gjort de en månad men inte nu längre. Han är extra Kelberoende och vaknar nu var 3 timme igen. Men de går väll över hoppas vi på. Han är ju ändå de bästa och finaste som finns. Men man kan ju må lite dåligt av att inget fungerar. Men de är inte så att han skricker hela dagen. Utan om man lämnar honom själv på golvet en längre stund än 2 minuter så blir han less, om han inte får den saken han vill ha blir han less, om mamma inte finns där direkt när hon behövs blir han less och så vidare:P hehe.


Igår var vi och handlade julklappar till Marwin och lite annat smått. :) Så himla roligt. blev 2 par byxor, en boddy, en dräckt med tjocketröja och byxor, 2 tröjor med skjorta till, en tröja och 3 par strumpor. Sen köpte vi ju leksaker med:) en grej som man kan trycka på och stå mot och gå runt. svårt att förklara men som en gåvagn fast den rullar inte framåt utan man går runt med den:P inger som fattar va? ska se om jag hittar en bild på den på internet, sen två badleksaker, en fatt och liknande till vagnen som spelar och sånt, en tigernalle och en nalle puh talrik. :) massa roligt, älskar att handla till vår lille plutt. Sen efter vi varit på väla ålte vi hem till marwins farmor och åt pizza och sen hem för att nanna men marwin vaknade 22.00 och var pigg och va vaken till halv 12 :P hehe. Men de va inte så farligt annars somnar han ju om första gången han krånglar så.


Idag har vi bara varit hemma. Först bara mys för i och med den sena kvällen så vaknade vi inte fråns halv 11. Och 13.00 skulle vi börja tvätta. Och de håller vi fortfarande på med men marwin tar en liten lur så jag passa på att skriva lite här. Och så har vi packat in julklapparna och lite så. Ska snart ner i tvättstugan igen men vill inte väcka lilleman så får se när han vaknar så vi kan gå ner där. Hej så länge.ö


Ska föresten på väla imorgon fast med mamma ska kolla på julkapp från min mormor till marwin. Han ska få en barnmatstol. :) och så ska vi se om där e någon fin gåstol från min mamma och pappa. :)


Nä nu ska jag fixa lite annat hör av mig här sen:D



Hittade ingen bild på leksaken föresten,




Kommentarer
Postat av: cecilia

sen gå grejen är de inte nått liknande den jag köpte till alicia förra julen? den var också en sånn som du beskrev den. kan trycka på den. där kommer musik och tror där rä lampor med och man kan gå runt den. puss

2008-11-27 @ 23:40:58
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0