jaha.

Då ska man skriva lite här igen. Vet inte riktigt vad jag ska skriva men något ska det väll bli. Vet att jag sakt att jag ska ladda upp bilder på hur jag ser ut efter graviditeten och jag lovar jag ska men jag har glömt bort att ta foto och när jag tänker på de så blir oftast Marwin mammig och vill mysa. Så får se när jag hinner med det.


Igår va vi först nere på unga föräldrar sen hem en runda sen till marwins mormor och morfar. Hände inte så jättemycket. Men det har faktiskt kommit snö här nu. det trodde jag aldrig "rvrvch35ju5ujj55rtbfbnlkokjnå-.kmn bm vjhyhjtlmjunb" Hälsning från marwin :P Vi va iallafall ute i snöstormen när vi gick ner till stan och gick i affärerna innan vi gick till unga föräldrar.


Mysigt med snö är det. Men de e kallt som fan. Måste skaffa mig ett par vantar och en mössa. Får bli på torsdag när vi får pengar. Och så ska jag köpa julklappar till marwin i massor:) Längtar.


nu blr de mys med marwin skriver kanske mer sen. Kram


Snö är så mysigt;)



 




leker på unga föräldrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0