känns som om man inte orkar skriva längre.

Ja så känns det emellanåt och ibland hinns det inte med. Nu va det 4 dagarsedan jag skrev sist och de har ju som sakt hänt lite saker.


i fredags gick jag hem till mamma och pappa och åt taco med dom. Min syster ville det hon tyckte det var längesen "familjen" åt tillsammans.sen lämnade jag kvar marwin där så kom snutte och hämtade mig så åkte vi ner till bowlingen och träffade jessica och dennis och bowlade med dem. de va roligt:) jag vann andra omgången:) sen hämtade vi marwin. Ja han va hemma hos min mamma och pappa i 2 timmar. och det hadde gått bra.


lördagen va de massa mys sen till centan med snutte och hans syrra sen åt vi pizza hos hans mamma sen hem och kollade på film. eller ja jag och snutte kolla film marwin va så trött så han gick vi in och fick att somna innan. filmen va asbra kommer inte på vad den hette men den va skitbra. måste kolla sen va den hette så jag kan rekomendera den här. sen va de nanna.


Söndagen hände de inte alls mycket. vi gick hem till jessica och dennis en runda och snackade sen hem och mös bara. de händer inte så himla mycket om dagarna men ändå känns dfet som man gör något hela tiden men de e väll för man har marwin at ta hand om hela dagarna:) men e helt slut på kvällarna fast man inte gjort så mycket:) hehe.


i veckan ska jag göra lite saker iallafall. idag blir de en runda till stan och citygross för att handla. imorgon blir de fika med syrran. och sen dhf på kvällen. på onsdag blir det nog bara mys och sånt. sen greys på kvällen och torsdag bara mys. fredag e de ungaföräldagruppen och på lördag ska jag till ullared. marwin ska då ha en heldag med sin pappa:)


skriver mer senare marwin ville inte ligga på golvet längre så han sitter i famnen och inte så lätt att skriva med en hand:P


nu snor jag detta från jssica:P ni får gäna fråga frågor jag svarar mer än gärna.:) så nu har jag med en liten frågestund:)


känns som om ingen läser längre så kommentera gärna något litet så jag kan kolla in på era sidor:)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kanske en liten för privat fråga. Men hur går det mellan dig och din kille? Blir allt som vanligt efter man fått barn? Alltså jag menar, ni glömmer inte bort varandra? Jag har inte barn, men skulle vilja, har bara en pojkvän som inte vill ha barn förrän han är 40 ;) Så bara undrar.. Tack på förhand.

2008-10-20 @ 12:34:27
URL: http://www.nogg.se/rebeccccaa
Postat av: erica

var letar ni lägenhet nu?

Hur fungerar det med er söta hund, med barn osv?

måste ju vara dubbelt arbete :P



Vad har du för tankar om livet efter mammaledigheten?



har ni planer på fler barn tätt?



Kram

2008-10-20 @ 18:52:26
Postat av: Sara

vad sak du göra efter din mammaledighet? :)

2008-10-20 @ 19:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0