Trött.!

Ja det är jag som in i norden. Bara sovit två timmar inatt. Jag vet inte alls bra men kunde inte sova. Och nu vägrar marwin att somna bara frö jag e så jävla trött. han somande vid 9 först sov tio minuter sen vaknade han och skulle inte somna om igen. gått och burit gett honom mat, ny blöja och ja allt men inget passar så vi har kollat lite tv lekt lite i gymmet och nu gungar han. men han kan knappt hålla ögonen öppna men ändå så ska man inte somna. Bara för att jag e trött annars somnar han alltid eller oftast vid 9 halv 10 tiden. Men han märker väll att jag e trött så då ska inte han sova. detta e först gången han tvärvägrar att somna. annars har han alltid somnat tillslut på ett eller annat sätt men inte nu. nu ligger han och blåser bubler snackar och håller igång. blr väll en sen kväll ikväll och de va typ 100 år sedan de va de. men men. inget att göra något åt. men han e ju gnällig för han e trött varit en annan sak om han varit pigg hehe. men men får ta upp honom pussa på han och försöka en sista gång att natta honom om han inte somnar i gungan nu.




nä nu blev han sur igen så får ta honom. kram och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0