9 September

Ja då har det varit helg och allt.


i veckan har det inte hänt så mycket passade jakob en dag när Jessica va oh trände. Blivit lite runder ute, lite planering till dopet. Ja sånt vanligt som man gör på vardagar:P jo va hos Jessica,L en dag med och kollade one tree hill, snackade och gick ut en väng köpte pizza och åt de sen gick jag hem igen:)


lördags kom mamma hem från Grekland så va där en runda och snackade och lite så. Sen gick jag hem igen. La Marwin och sen kolla vi på film. Inte mycket att skriva om den dagen.


Söndagen hände det lite mer. va ute i princip hela dagen. Först själv. Sen med Jessica, Nellie och Nilo. Vi gick först en sväng sen ner i granet så Nellie kunde leka lite. Även Marwin och Nilo gungade:P Eller dom fick sitta i gungan utan fart. Så söta va dom och dom va tysta så de va nog skönt, hehe. Kommer bilder på de längre ner. Sen blev det att gå hem och laga mat och äta och sånt. Blev spagetti och köttfärssås. Mmm.


Måndag va vi med ute mycket först själv :P Sen med Jessica, Nellie och Nilo. Vi gick först till deras koloni så Marwin kunde få lite mat han va fortfarande hungrig. Sen gick vi till konsum och handlade dricka och glass. Efter de blev det lek i granet och en runda vid havet sen gick vi hemåt lagade mat och sånt. blev kött med pommes beanesås? stekt majs och broccoli?. gott va de iallafall. 10 gick jag in och la mig va så trött. Men vred och vände på mig hela tiden kunde inte somna. trångt och varmt och tankarna yrade runder på ställe där de inte skulle. så vid 2 va jag uppe och drack ett glas vatten och gick in och la mig igen och en stund efter det vaknade marwin och ville ha mat så somnade väll inte fråns 3. jobbigt som fan. och sen ville Marwin upp halv 7 men jag gav mig inte och låg kvar i sängen så han somnade om till 9 :) Skönt.


Vägde mig idag och vågen står på samma än. Men är rätt nöjd med min vikt ändå, ser ju inte tjock ut. så om jag går ner för mycket blir de kanske för mycket om ni förstår. Men det sägs ju att mår man inte riktigt hundra kan man gå ner i vikt på grund av de. Vill ju inte försvinna helt:P hehe. Men nu orkar jag inte skriva mer. blev ett tråkigt inlägg.





Min älskade lille skit sitter i en gunga för första gången:)




Gladskit älskar honom obeskrivligt mycket.

Kommentarer
Postat av: Anna

söt kille du har =)

2008-09-09 @ 19:39:51
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/
Postat av: therese

Naaaaw så söt han är :)

2008-09-10 @ 09:33:05
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Therese

underbaaring! :D



ont tree hill ja, ohh är helt förälskad i det. Såg två av de nya avsnitten med kirre igår, har längtat hela sommaren. Är skitglad att Lucas valde Peyton! haha :D helt inne i det.

2008-09-18 @ 12:16:48
URL: http://metrobloggen.se/tesso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0