Fredag

Ja då är det fredag igen.


Veckorna bara springer iväg:P Denna vecka har det väll inte hänt sådär supermycket precis. I måndags tog jag bilder på lillkillen i dopklänningen:) några blev bra men han e ju så busig och kan inte logga still:P hehe. sen va vå nog bara hemma och mös om jag inte har helt fel.


Tisdags hände det inte så mycket heller. Va nere i stan en sväng med jessica och nilo. "Nellie va på dagis" handlade lite och lite så. Sen på kvällen gick vi hem till Marwins Morfar och grillade och de va supergått. Snackade lite med syrran och sånt sen gick vi hem.


Onsdag träffade vi johanna och gick till selma och hälsade på lärarna:) kul men det kändes lite konstigt:P sen gick vi till stan jag beställde tid till fotografen till Marwin så vi får några fina bilder i dopklänningen:) sen på kvällen gick vi hem till jessica och kollade på one tree hill:)


Torsdagen va de fotografering hon fotografen på lille Marwin där blev några bra.:) får hoppas dom blev jättefina allihop. ska hämta dom sen någon gång iallafall. Sen fikade vi med marwins mormor och sen åkte vi hem. mös här hemma och va ute på en liten svän annars hände de inte mö.


Ja och idag händer det väll ännu mindre. bara mys och sånt hemma väll. jag e förkyld och marwin e förkyld. tråkigt. men de e inte så farlig än så hoppas vi slipper bli mer förkylda. nu ska jag iallafall hoppa in i duschen medans marwin fortfarande nannar. kram




Kommentarer
Postat av: Jessica

I måndes var ni på kalas hos nellie :P

2008-09-19 @ 10:57:36
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: samantha

Vart kan man gå och göra foton i landskrona??

2008-09-19 @ 19:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0