hmm.

Ja då skriver man här igen då. Mycket har hänt på kort tid. Va hos jessica innan idag och kollade oth kunde inte hålla oss för det verkade så spännande skulle egentligen sätt de nu ikväll. Sen gick jag ner istan och fikade med mamma och syrran och bytte dosa till en som funka så jag kunde betala räkningarna. Inget kul men det måstes. sen va de hem och mysa lite innan vi skulle gå hem till Stefans mamma och pappa med hans syster och hälsa på för hans pappa har varit i spanien. sen hem.

nu sitter jag här och tankarna snurrar runt. Ska snart sova om jag kan e inte så trött men marwin sover så får passa på då. nu ska jag kolla runder lite snabbt till sen sova. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0