kände att det var dax att skiva

Ja de gjorde jag. Hehe. Marwin sitter förtillfället i sin gunga och suger på tummen snackar och kollar på fiskarna som hänger i den. han e så otroligt söt min lille prins. ler och skrattar till åt leksakerna. Men han har tyvärr blivigt lite förkyld min lille plutt. Men de e inte så farligt så hoppas han blir bra snart.


Helgen har det väll inte hänt sådär jätte mycket. Vet inte om jag redan har skrivit om det men skriver lite ändå. I fredags var det först unga föräldrgruppen med jessica, nellie och nilo. även jessica och jakob var där nere. sen på kvällen hade Marwins pappa lite folk här hemma dom satt och drack lite och snackade innan dom skulle gå ut. förs va de bara han och Dennis men sen kom Olle och Tarm med. Marwin sov och jag satt med och snackade lite sen gick jag in och la mig med min prins när dom gick. Och i lördags hände inte heller så mycket. Massa bus med marwin och sen va vi hemma hos jessoca och dennis på kvällen snackade och kollade lite tv. Söndag va de bara handla  på city gross med jessica,n och sen va de bara en massa mys.


skrev det ovanför innan idag hehe. men han aldrig skriva klart det fick annat att göra som att gå till city gross med jessica sen va de mys och laga middag sen bada marwin och sen va han rätt gnällig och övertrött men nu har han somnat och sover faktiskt i sin spjälsäng. får se hur länge han ligger där innan han vaknar igen. Ska snart gå och lägga mig jag med trött som in i norde. men tänkte först att jag fick skriva klart det här:P bjuder även på en bild på min prins hihi. puss o kram nattinatti


måste även skriva att nu på kvällen stälde jag mig på vågen och trodde den skulle stå som vanligt på 59,3 men inte, den står nu på 58,7 :) glad som in i norden e jag för det för den har varit på 59,3 hela dagarna de senaste 2 veckorna. Så ska väga mig i morgon bitti och se vad den står på då:) kanske lite mindre då. men men kämpar på gör jag iallafall men muskler väger ju mer än fett och lite smått har man börjat träna lite mage lite ben och lite sånt. :) ja de va bara de jag va tvungen att skriva med:) nattinatti


Min älskade lille fis.

Kommentarer
Postat av: Malin & Alicia

Så himla söt och charmig. :-)

Puss och kram från faster

2008-09-23 @ 11:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0