26 April

Ja då e helgen över och massor har hänt.

Fredagen började med massa mys:D hela förmiddagen och jag hade till och med fått sovmorgon till halv 9:) skönt som fan. :P förlåt.* Sen gick vi till unga föräldrargruppen och Marwin skaffade sig en flickvän. Freja heter hon. Han satt och pussade på henne:) det såg så gulligt ut. Sen kom mamma och brossan och hämtade oss så åkte vi till väla, brossan handdlade lite kläder och Marwin fick kläder av mamma en jamas ett par skitfina korta jeans hängsle och 3 par strumpor :D tack mamma. Sen när vi va klara där åkte vi in om babyland och kollade blistol till Marwin. hittade en skit fin som verkar superbra så den handlar vi nästa månad.

Lördagen fick jag med sovmorgon men bara till 8 :P hehe. skönt ändå. Började med att vi drog oss hem till mamma och fikade på hennes gård. Marwin kröp runder och hade jätteskoj med brassestolen. :D sen gick vi en runda på tivolit med jessica jakob och nellie sen mötte vi marwins farmor fastrar och pappa för att sedan gå tillbaka till tivolit med faster malin kusin alicia och pappa. Mysigt åkte massa karuseller och hade det sjukt roligt båda barnen skrattade massor. :) Sen mötte vi upp kitty gick hem till oss och så sen började jag göra ve mig innan det var dax för jessicas 20 års fest:) Supertrevligt var det och roliga människor. ät tacos :) gottgott och sen blev de massa kareoke. Roligt var det. Tack öfr en trevlig kväll gumman och grattis grattis grattis till dig:D

Idag fick jag också sovmorgon men de va för att S tog honom.:) så 11 vaknade jag helt själv och det var hur skönt som helst att inte bli väckt. gick in i duchen och drack lite vatten och sen va allt prima ingen bakfulla eller något sånt skönt som in i norde. Sen har jag bara myst hela dagen med marwin. Och varit i granet en sväng där jag mötte Jessica, Jessica och alla barnen:) alla och alla hehe men Nellie, Nilo och Jakob, Ja Marwin var ju med mä men. Mysigt iallafall sen gick vi hem och skulle egentligen laga middag men det bliv pizza på mammatheresa och sen mys och bus och sen sängen för lilleman. jag ska med lägga mig snart trött som in i. kommer någon bild sen från helgen. Nattinatti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0