27 april

Japps det är det idag och en mysigt skön dag har det varit.

Innan jag börjar skriva något annat ska jag Gratta lille Nilo på tio månadersdagen:D

Nu till dagen. Vi vaknade vid kvart i 8 och mös i sängen ända tills halv 9 innan vi gick upp. Skönt. Så blev de välling och Mys framför vakna med the voice, som vi brukar lyssna på på morgonen eller jag och Marwin leker. Men idag låg han och mös med mig i soffan länge:) mysunge. Sen busade vi massor och innan det blev dax för att vila lite. Men inte blev de länge:P nej lilleman ville upp igen efter en timme, han brukar sova 2. Men inte idag nä så tog upp han pussades och mös innan de blev matdax och sen gjorde vi ve oss för att gå hem till Jessica och Nilo "Nellie va på dagis" Barnen busade och vi snackade sen gick jessica och hämtade nellie och jag och småpojkarna lekte lite innan dom kom tillbaka då busade hon med småttingarna och vi packade oss klara för att gå ut till jessicas mammas koloni. träffade även jessica och jakob på vägen ut där. Blev bus massor av bus för barnen, nellie och jakob premiärbadade nellie älskade det men inte jakob. Men sen kom den lilla polen fram till småpojkarna med värmvatten och då ville jakob med bada. Marwin fick bara doppa sig snabbt för vill inte att han ska bli sjuk. sen när vi snackat och barnen lekt givk jag och marwin hem till morfar och åt innan vi gick och handlade på infarten och sedan hem för bad mys och kvällsmat och sen sängen. nu e jag så trött så jag tappar ögonen:P hehe så ska in och nanna nu natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0