Glömt att visa min nya frissa:)

Lite mörk bild men här är en bild på mitt hår nu. kort, uppklippt och LJUST :D älskar det. fast vill ha långt hår men de växer ut igen :D hihi.



Idag har vi varit ute i princip hela dagen först fikat med johanna i stan och marwin fick ett par byxor av henne:D sen gick vi runder bara och så gick vi hem marwin sov lite och sen gick vi ut med jessica och jakob och jessica och alexander. gick massor och så åt vi pizza och sen gick jag marwin jessica och jakob hem till jessica dennis nellie och nilo och va där ett tag sen va vi inte hemma fråns kvart i 10 på kvällen:P blev en sen kväll idag. men men. nu ska jag snart lägga mig. natti natti

Kommentarer
Postat av: AlexandersMamma

blev en himla massa Jessica i ditt inlägg. :P

2009-04-02 @ 22:58:41
URL: http://piinkbaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

ser ut som en 15 årig emo

2009-04-03 @ 13:35:40
Postat av: malin & Neo

Jag tycker hon ser äldre ut nu än vad hon gjorde innan. Skit snyggt tycker jag det blev :-) Undra då ur du ser ut om du tycker hon ser ut som ett emo :-P

2009-04-03 @ 15:54:47
URL: http://neo070902.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0