Lägenheten

Ja jag har då tatt bilder på lägenheten nu men lägger in dom imorgon. Idag blir det ett tråkigt inlägg då jag inte orkar skiva eller lägga in massa bilder :P

Veckan har ju inte startat bra iallafall. Vist det har varit fint väder och underbart. Mycket my och massa runder ute och massa bus med för den delen. Men lillplutten har blivit förkyld och igår kom hostan och även lite ont i öronen och idag har han haft jätteont på kvällen så blir doktorn direkt imorgon. Så himla synd om honom. Kommer själv ihåg den gången jag hadde det och det gjorde fruktansvärt ont, värst när man vaknade efter att man vilat. Tredje gången min skatt har det nu på 2 månader. :( inget roligt alls så ska begära att dom skickar oss till örondoktor för nu får de fan vara slut på de onda.

Igår va Marwin med sin farmor och gungade, ja faster Malin och Alicia följde med med. :) Jag hjälpte snutte att måla en stuga. Idag va han med morfar för vi skulle igentligen måla klart stugan men jag passade på att få städa lite ostört och morfar ville gärna passa ändå. Sen blev de fika när dom kom tillbaka sen har vi bara myst hela resten av dagen för plutt har inte riktgit varit sig själv.

SÅ nu orkar jag inte skriva mer. Ska lägga upp en bild då vi va ute på vår uteplats och mös lite:) Kram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Det är inte så att Marwin är ett öronbarn? Jag var likadan när jag var liten. Det startade när jag var 7 månader och har suttit i i väldigt många år. När jag var 14 gjorde dem sista operationen på mig och sedan dess har jag sluppit det.



Har man dessutom ett annat öronbarn i familjen så är det ärftligt. Min mormor var, min mamma var, jag är, min dotter är och min systerson är.



Kolla gärna upp det. Hoppas söta lillkillen blir bättre, jag vet ju själv hur extremt tråkigt det är med öronont..



Kramar till er.

2009-04-09 @ 09:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0