13 December

Hejsan.

Har egentligen massor att skriva om. Men jag orkar verkligen inte hehe. Så får skriva mycket imorgon istället.

Igår vad det ju då idol och Erik vann. Och det var tur hehe för jag satt och höll tummarna som in i norden, han är verkligen superbra och är värd vinsten.

Skulle egentligen ha varit hemma hos mamma och bakat och kollat på idol men lillkillen va inte helt kry igår kväll så mös hemma med istället och kollade idol med S. Han är ju också sjuk. Han har Körtelfeber. Inget roligt de heller.

Idag då som jag kan förkorta lite smått. Vi vaknade och lillkillen va pigg och glad och ingen feber. jippy tänkte jag:P då blir de lisseberg och julskyltningen där. Och vist åkte vi mä men vad tror nu händer när vi kommer fram. Jo lillkillen är supervarm och har feber igen. Inget roligt alls. Bäddade in han som tusan i vagnen. Så han fick sova. Mysit va de nog tror jag. Han vaknade lite piggare och sprang runder och hade roligt. han van ett pussel, vi köpte en ballong, när vi var inne och skulle köpa den här ballongen tog Marwin tag i en nalle och ville absolut inte släppa den. I och med han e lite halvkass så fick han så klart nallen av mig så han mös med den i vagnen. När vi var påväg ut från lisseberg fick Marwin välling och somnade. Då kom en gubbe fram och gav han en liten nalle:) så snällt.

Iallafall. Marwin har haft hosta i 3-4 veckor nu. Och de blir bara värre och värre. Febern pendlar upp och ner hela tiden, ena dagen feber andra inte och 3-4 dagen har han bara 35 i temp sen blir den normal och sen får han feber igen. Och hostan är verkligen inte att leka med när den är som värst. Så vi åkte upp med honom nu ikväll och kollade han. Dom tog en odling i näsan och sen fick han en antibiotika kur som jag ska hämta ut imorgon. Doktorn ringer om odlingen i veckan om där är något eller inte. Så får vi se om vi ska byta medicinering eller inte. Antibiotikan han kommer få kan man få ont i magen av, eller de e vanligt att man får de. Men vi hoppas han klarar sig ifrån de.

Nu ska jag hoppa in i sängen och snusa.:) Natt Natt som marwin säger. Eller så säger han fova :P haha.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack för en trevlig dag på Lisseberg.Var jättemysigt.Synd barra att du inte är riktigt kry.Hoppas du blir det snart. Älskar dig min prins

2009-12-13 @ 20:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0