26 december

Ja nu är julfirandet övet. Och det har varit supermysigt med massor av julklappar, lek och god mat. Har varit en underbar jul. Och att se Marwin så himla lycklig gör mig så glad. Mammahjärtat brinner och lyser starkare än någonsin.

Marwin älskar alla sina nya leksaker och leker med dom för fullt. Bilgaraget har varit en favorit. Men han har lekt med allt. De ända som varit lite svårt och jobbigt och lite gråt för man inte kan har varit sparkcyklen. Han är ju lite liten och förstår inte hur man ska göra så lite tårar kommer när den inte vill rulla fram. Men han lär väll sig snart skulle jag tro.

Han TACKAR verkligen för alla saker.

Igår hade vi bara en lugn och mysig dag med lek av de nya sakerna, pizzaätning och mys till 10000.

Idag fick jag sovmorgon. Riktigt skönt. S gick upp med Marwin och jag låg kvar i sängen 2 timmar till. När jag kom upp blev de massor av lek och stog. Vi körde runt med alla rorribilarna och Lagade mat vi sipsen, bankade och borrade vid meckarbordet, körde bilarna i garaget och lekte med lego. Vi hade en mysig morgon och förmiddag. Lillkillen somnade vid halv 12 och jag kollade runder vid datorn och plockade undan lite.

Vid halv 1 tiden åkte vi iväg för att inhandla den stora grejen. vi åkte till lödde men där fans ingen kvar så vi tog oss till malmö där dom hade några kvar. köade först 15 minuter för att få hjälp sen 45 minuter till kassan. Men med mig hem fick jag en dam,dam,dam "trumvirvel" hehe. Systemkamera. Japps jag har väntat och längtat till detta ögonblick och nu var de kommet. Den är superbra och har fotat massor idag. Älskar den verkligen:)

På vägen hem åkte vi in om Marwins  farmor och farfar. Men stannade inte så länge för dom skulle äta middag. Vi skulle hem till Marwins morfar och äta middag så vi åkte dit istället och öppnade kameran och fotade massor som jag skrev innan. Middag blev de och massa folk var där. Mamma, Pappa, Therese, Filiph, Stefan, Erik, johan, Peter, Tommy, Annika och så klart lille Marwin:). Vi hade supertrevligt och roligt, Jag och syrran fulade oss med kameran och resten hängde på hehe.

Vid 9 åkte jag och Marwin hem för att han skulle få sova. Dem andra festade vidare.

Sen har jag bara suttit vid datorn och lite så. Ska hoppa i säng snart. Vet inte riktigt vad jag gör uppe nu hehe. Trött är jag:P


Kommentarer
Postat av: cecilia

ok skönt med en sådan kamera. jag ahr tänkt på det men samtidigt har ju frederik en så jag tycker det är onödigt om jag också ska köpa en.



köpte ni julklapp till stefan nu samtidigt som ni var där då?



pussa marwin.



kram

2009-12-27 @ 02:06:53
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/
Postat av: Moster Tesso

Åååh vad fin bild, vilken skillnad det blir på kvalitén! Jag vill OCKSÅ HA!!! :P

2009-12-27 @ 09:07:04
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: cecilia

ok. ja jag ahr frederiks pengar till honom med till han ahr fått sina grejer. han fick pengar av mig men jag håller idem till honom:) hehe.



vad är det han beställt då? puss

2009-12-27 @ 18:45:39
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilken fin grabb du har! :-)

2009-12-28 @ 10:28:14
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/
Postat av: Kitty

Gud vad lik man kan vara sin pappa :) hehe.. men söt ändå ju ;P haha! Puss

2009-12-30 @ 20:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0