flyttrör

Ja det är precis vad vi har här hemma. allt e huller om buller och skit överallt. ÅÅÅÅåå orkar inte mer vill bara ha städat och fint igen. blir så less. Men inte så mycket att göra åt det.

Denna veckan har det blivit mycket fikande. först i tisdags med min syster, i onsdags med johanna och idag med snutte. Massa fikande. hehe Men de e roligt och kul att komma ut.

Annars har det blivit packande, tvättande, försök till städning men blir inte rent och fint då man drar i allt hela tiden när man packar. Sålt mitt köksbord:( tyärr men behöver ett nytt som inte är barbord. Sålänge får vi låna ett gammalt fult bord av pappa tills vi hittat ett vi vill ha.

Idag va vi även ute på tycho och åt:) mmm gott som fan. de va jag snutte marwin rolle och katta. :D alltid trevligt. marwin va lite gnällig men vad kan man göra åt det. han va ju trött ju. men de gick över när han fick lite mat och gurka.:)

Sen har det bara varit mys och nattning och min lille skrutt sover än, lille trötter. trodde faktiskt att han skulle kolla upp en runda till då han somnade redan halv 8.

Nä nu har jag ingen lust att skriva här mer. och bilder blir de inga idag heller tyvärr:( då jag inte orkar gå in i rummet och hämta kameran för att lägga in dom:P hehe. men kommer väll imorgon kanske om inte flyttningen och allt sånt tar upp hela dagen.

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0