Min pojke är sjuker.

Ja fy vilken natt det har varit. Började ju bra men när Marwin vaknade vid halv ett tiden va de nog skrek han och han va kokhet, snutte kände med och han va riiktigt varm. Tog tempen direkt och den va 40,2. Ringde sjukvårdsrådgivningen men efter 10 minuter sket vi i det och körde upp till akuten för han svettades riktigt mycket och skakade. Där fick han alvedon av dom för vi vågade inte ge någon hemma om det var något dom behövde göra och sånt. Han va så slö i hela kroppen orkade ingeting. Han låg bara i famnen mot bröstet och skrek imellanåt. :( fy man blev riktigt rätt. Dom kollade honom och tog ett blodprov och ett kissprov. det såg bra ut han va lite röd i halsen och sånt men inget farligt så antagligen bara vanlig feber och lite förkylning. Men rädd va han. Så där tillbringade vi halva natten va hemma vid 5 igen.


fick sova lite sen gick vi upp för han kunde inte somna om. Men tog 2 sekunder så somande han på bröstet igen. Trött har han varit för han har sovit nästan hela dagen, på mig för han vill inte ligga själv. Men det har varit mysigt att han iallafall har velat att man ska vara hos honom. Febern har gått ner litegran nu och ligger på 39,7. hoppas det blir ännu bättre snart. Så idag har det inte hänt så himla mycket här hemma har bara myst och funnits tillhands för min lilla skrutt hela dagen. 


Till något helt annat. Vi ska flytta. Ja de ska vi redan om en månad. Ska bli skönt men ändå skrämmnade att inte bo kvar här mer. Det ha ju blivit så fint i denna lägenheten och nu ska vi lämna den. Men som sakt skönt att slippa allt skit här. Det är en 3:a nere i stan. På första våningen med uteplats. Den ska renoveras och sånt innan. Och där e badkar. det ska bli så skönt. Ett litet rum som jag och snutte kommer att ha. Ett större till marwin och alla hans saker :P och så storarumet e rätt lagom och så köket är stort. iallafall större än här. Så hejdå stormgatan:P hehe. Kommer sakna detta område men vi får se flyttar kanske hit senare igen. Till något annat än detta hus för grannarna är fan här.


Nu ska jag bara sitta och sitta lite mammas bebis har äntligen somnat i sängen och jag kunde gåut. NattiNatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0