Ny design:D

Ja nu har jag fått en ny design av dennaunderbara och snälla tjej "http://zerphina.blogg.se/". Supernöjd och glad att jag äntligen fått en ny design. :) Och fin blev den verkligen ååå:D nu kommer det vara lite roligare att skriva blogg. TackTackTACK:D


Idag har vi först bara busat och lekt. Och sen kom Marwins mormor och hämtade honom så jag kunde packa. och sen stack jag ner till nya lägenheten och hjälpte till att måla runt fönsterna. Sen hem duschade så kom mamma med Marwin så kom pappa och hämta oss alla 3 så åt vi kinamat sen hem igen så fick Marwin bada och nu nannar han. fullpackad dag:D och imorgon är det babysim. nä nu ska jag glo tv och slappna av lite innan jag med går in och lägger mig. trött som in i är jag.


Nya kläderna vi köpte till Marwin. :D åå älskar verkligen att handla kläder till honom. Ja och andra saker med för den delen. Skulle kunna råna en bank bara för att få ge honom allt jag vill:P hehe. Blev iallafall lite kläder.





Och så bjuder jag såklart på en bild på min snuff



testar nya jackan och den blev godkänd:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0