Sover i spjälsängen

Japp efter 4 försök att lägga ner honom sover han äntligen i spjälsängen:D Han somnar ju i vår säng för de är han van vid så försökte jag flytta honom till spjälsängen det funkade sålänge han va i famnen men så fort jag la ner honom i spjälsängen vaknade han. Så bara att ta upp han och lägga sig i vår säng igen och han somnade på 2 sekunder. Och om igen men 4 försöket sov han vidare även i spjälsängen:D lycklig. Nu jävlar i de ska han sova där på natten. iallafall första halvan. :D Så får vi kanske sängen för oss själva. Lite trångt att sova 3 stycken och båda två tar stor plats:P hehe. Nä nog om de.


I Söndags gjorde vi inte mycket städade och gick en sväng och lite sånt. Tog det mest lugnt. Men de va skönt de med. På kvällen kom min mamma hit och jag och hon åt från harald´s mm gott va de:D Sen va de bus mys gröt bada och sen nanna för Marwins del. Jag satt uppe ett tag till och kollade på en serie jag har laddat ner. 


Måndags bestod av en sväng till stan där jag mötte upp Jessica och nilo. gick i lite affärer och en sväng till citygross. På vägen hem gick vi en omväg och gick vid havet hem. Mysigt. Sen va de laga middag mysa busa och allt som var på listan:D


Idag har vi städat varit hos Jessica och kollat oth och barnen har lekt. Sen har vi bara varit hemma och tatt det lugnt.


Älskar mina pojkar massor.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Det låter lite förvirrat... Måndag, tisdag, idag?? det är tisdag IDAG... ;o)

2009-01-13 @ 22:33:54
URL: http://sppookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0