Helgen och Helsingborgsfestivalen

Hejsan. Helgen har varit väldigt bra.

Veckan som varit har Marwin inte varit sig själv, två kindtänder på väg, ont i magen, bajsar så mycket att han hade sår i rumpan och lite extra gnällighet. Verkligen jobbigt ibland men man behöver bara komma bort en liten stund för att sakna allt och förstå att det hmm, hur kunde jag tycka att de lilla gnället var jobbigt. För han har inte gnällt så mycket om man tänker efter, men har man ont så har man.

Fredagen började med att vi åkte upp till väla för att hitta nya skor till Marwin. Hittade ett par supersöta pumaskor så dom fick det blir det var rea på dom också fick jag reda på när jag kom fram till kassan så 260 kr. Helt kanon. Vi gick runder och kollade massor och hittade en massor men som jag sakt till mig själv, inget onödigt denna månaden. Och det blev de inte köpte bara skorna.



När vi kom hem mös vi och busade som in i norden, Marwins farmor och faster kom och faster hade köpt massor av kläder till lillkillen, En dress, två långärmade tröjor, ett par byxor och en jamas, och så hade dom vunnit en nalle i helsingborg. Tack tack tack.

När dom gick bestämde jag mig för att gå ut ikväll. Skulle egentligen ut på torsdagen med det sket sig. Aja iallafall så åkte jag och kitty ut till tobbe. Där vi satt innan och drack. Jerry och Delle va där med. Men delle körde så han drack inget. Vi dansade sjöng och snackade. Riktigt trevligt. Väll inne i helsingborg drack vi lite snackade massor och sen begav vi oss till bungyjumpen. Vi skulle hoppa, jag och kitty. fulla va vi och vi ville verkligen. 2 timmar efter va man nykter och ville inte längre. Kitty hoppa men jag fegade. tyvärr och jag hatar mig själv för de men finns inget att göra åt de. Sen åkte vi hem och nannade kudden allihopa.

Lördag fick man sovmorgon:) härligt. vaknade 11 gick upp till mina pojkar som då var påväg till väla med farmor och faster. Så jag vaknade i lugn och ro, ingen bakfulla för jag va nykter innan vi kom hem på natten, åkte iväg med kitty och delle och åt på donpedro. Mums, sen hem började så smått att städa och plocka undan, damma, damsuga och tvätta golven. Skönt att få göra det i lugn och ro.

Sen kom mina pojkar hem. Marwin visade sin fina bil som han hade fått av farmor, riktigt tjusig bil:) hehe han har iallafall lekt i princip hela tiden med den. eller han visar och öppnar dörar och allt, hehe. och så säger han bilbilbil hela tiden. Vi mös iallafall hela kvällen och sen va det pappas tur att gå ut en sväng. Så jag och marwin grillade kor lekte lite med ida, mös i soffan ja hehe vi han med en hel del innan lillkillen deckade kvart i 8. Då kollade jag film och lite sånt innan S kom hem vid 2, vi snackade lite sen gick vi och la oss.



Idag fick jag också sovmorgon fast Snuff somnade tidigt. Kvart över 9 väckte han mig och vi gick upp och mös. Idag har öven underbaraste lillapojken blivit sig själv igen, nog skönt att magen och allt inte gör så ont mer. Tänderna gör ju för det ser man men han e ändå sig själv:) LYCKA. Min Underbara snälla lilla Snuff är tillbaka, hehe. Nä han är ju underbar ändå men nu e det underbart att mysa och leka med han igen utan gnäll.



Nu sover lillkillen och jag sitter här väntar på att han ska vakna igen fast i och för sig somnade han nyss typ:P hehe. Nä får göra något. Blir nog en runda till Jessica, Dennis, Nellie och Nilo sen. Hej så länge.

Bilder på allt och lite till kommer på bilddagboken. Blir en himla massa bilder att lägga in här och det orkar jag inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0