Karneval i stan

Japps det har det varit. Och en helt underbar helg.

Torsdagen började med en massa mys i stan. Sen mötte vi upp Jessica och Jakob och gick med dom på karnevalen och även lite i affärerna i stan då vi va tidigt på det:P hehe. Det skulle inte öppna helt fråns 3 tiden. Vi han med lite ponnyridning och kolla i stånden och sånt. kitty gick ju med oss också och vi mötte upp pappa. Marwin busade med honom och sånt tills jag och kitty begav oss till torget för att se lilla stjärnjakten., "och S skulle gå och äta älgkebab något han älskar" Helt underbart vad fint vissa sjöng. eller ja två av dom. :P hehe. Små söta flickor. Ja men iallafall marwin danasade runt på tårget och charmade alla:) kitty satt på en bänk en bit bort hehe. Pappa, Farmor och faster mötte vi sen så då blev det lite dans och mys med dom.  Dom ville sen låna marwin ett tag så det fick dom.

jag och S gick vi en sväng och tittade och mös för oss själva innan han gick hem och jag gick och mötte marwin och dom så gick vi en sväng tittade lite, ät lite mös lite utanför teaterna där Marwin och Cia busade som in i norden:) Sen gick vi hem för att äta bada och mysa. Sen mös jag bara för mig själv innan jag med gick in i sängen.




Fredagen började med mys här hemma. Lek på rummet och med alla bilarna. Allt är ju då bil för min lillkille hehe. bil bil bil säger han hela tiden. Så roligt med nya ord ju. även pipi, ast bil säger han nu med. Han är en apa nu. Säger man ett ord tillräcklig många gånger harmar han direkt. Han försöker verkligen med det mesta man säger. Sen kom kitty och rolle en sväng men dom gick igen när vi gick ner i stan för att träffa faster och dom för att kolla på drill och drull. Marwin gillade det skarpt satt som fastklistrade i vagnen och gungade lite då och då. Sen fick han komma upp och då blev de fart och dans innan vi satte oss i vagnen igen och fastklistrad va han och kollade på trollen drill och drull:) Där nere mötte vi sen upp mormor som hängde med hem till oss för att hämta marwins grejor. Han skulle ju nanna där på natten. när allt var packat gick dom hem till morfar för att äta busa leka och mysa. Natten hade med gått helt bra. slocknat vid 8 och sovit till 6 då morfar kom hem och lillkillen ville upp när han hörde honom "morfar jobbade natt".



Vi därimot hade fest här hemma riktigt kul trevliga människor och en helt underbar kväll fick vi. Satt först här och snackade massor, drack och hade det trevligt sen gick vi en sväng i stan och sen hem här igen. Dansade då även när vi va ute så benen sved när man kom hem:) hehe. Roligt va de iallafall och en helt underbar kväll. Ha då fått världens underbaraste vänner och dom växer dock inte på träd. Tacksam för att ha så fina vänner. Hoppas ni vet vilka ni är för de går inte att besktiva. :) jo men vill dock inte det för då kommer vissa kanske bli sura för inte deras namn är där. Ni som är det vet det iallafall.

 


Min morbror mor därimot inte helt hundra så mamma kom hem med marwin till oss vid 11 för det var sämre med min morbror. Trodde jag skulle vara bakis men det var jag absolut inte och det va riktigt gött. Vi snackade lite om hur dagen hade gått innan hon stack igen. vi bara mös och gottade oss innan kitty och rolle kom hit så satt vi där ute och snackade skit medans marwin sov. Sen tog vi på oss och gick ner för att kolla karnevalståget. Mysigt och Marwin gillade dansarna han satt i pappas knä längst fram och tittade:) Sen slocknade han i vagnen när det nästan var slut. Då gick vi en sväng och kollade och när lillkillen vaknade gick vi hem så han fick mat.

De kom lite folk som skulle dricka så dom satt här tills 8 sen gick dom i stan. då gick jag och marwin och mötte mormor, morfar helene, roger och hampus. Snackade med dom och gick en sväng sen följde morfar och hampus till cyklen för dom skulle hem åt även på vägen. där träffade vi therese så följde henne till tivolit där lilleman slocknade så gick vi en sväng lite överallt och kollade, eller ja jag gjorde för han sov ju. vi väntade på att klockan skulle bli 11 så jag kunde kolla Danne Stråhed och det gjorde jag. Lilleman sov hela tiden så vid 12 gick vi hem och la oss. Skönt :)

Idag har vi bara varit hemma lekt med alla leksaker haft folk från och till. först kom tobbe och jonkan snackade massa skit med dom. vid 5 gick dom och vid halv 6 kom mormor med pizza så satt vi och ät det busade med marwin. Jessica.N kom hit med en sackosäck? till marwin tack tack, den gillades:) vi busade med den och även hoppade i sängen:P när mormor gick fick hon slängpussar:) Det är så gulligt. Sen kom kitty och rolle, Jonkan igen, och även delle. suttit där ute och snackat massor handlade chips och dipa och liknande. Sen kom även malin, cia och Cesar en runda. Snackade massor sen gick halv 11 gick alla och jag hoppade in i duschen och S la sig på soffan. NU degar vi och blir nog snart sängen:) Tack för mig hehe.

Marwin slog även pannan i stenarna i Lördags :( Har ett fult märke:( Men men.

NattiNatti på er alla.


Lagt in några bilder men pallade inte lägga in fler tyvärr:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0