Veckan

Ja som ni sett så har jag då inte skrivit något på länge. Hänt en hel del och har inte riktigt haft tid till att skriva.

Tisdag. Hmm. kommer dock inte riktigt ihåg vad vi gjorde då. Va en runda hemma hos morfar iallafall. hehe tog inte så mycket bilder så kan inte kolla vad vi gjorde heller.

Onsdagen började vi med en massa mys på uteplatsen. åt melon och sånt. mm massa gott. Sen cyklade vi ut till Delle på hans jobb och hälsade på lite, och sen en runda hem till farmor med och snackade lite med henne. SEn cyklade vi hem och bytte tillvagnen och gick en sväng innan vi gick ner på unga föräldrargruppen. Där lekte barnen, busade och hade skoj medans vi föräldrar snackade. Roligt att komma dit igen för nu va det ett tag sedan. När det slutade gick vi hem och vilade en stund för lilleman var riktigt trött då han bara sovit en kvart på hela dagen. När Snuff vaknade tog vi på oss och gick ner till granet för att leka lite. Dit kom sen jessica och jakob så gick vi en runda. gick ner till slottscafeet och lyssnade lite snabbt på allsången, men det var inget för oss så vi gick en runda istället. Lämnade av Marwin hemma så han fick sova så gick vi längs stranden och sen vid selma gick vi åt vars ett håll jag hem till min pappa och hon hem. Satt och snackade där hemma och pappa och dom hade gillat korv så åt de som var över. Sen efter ett tag lånade jag pappas cykel och cyklade hem.

Torsdag blev det massor av mys och skoj i det fina vädret lite bad i poolen på uteplatsen och massor av lek. Sen gick vi hem till morfar och dit kom jessica och jakob med. Jakob sov så vi andra badade :) riktigt skönt och mysigt. Sen gick vi en sväng och sen ner i granet så barnen fick leka. Där var jessica och nilo med. SÅ snackade och barnen lekte. VI gick hem för att göra middag mysa bada och sen hoppa i sängen. Själv kollade jag film på kvällen:)

Fredagen började med riktig sol och härligt var det. Vi mös och lekte tills farmor kom vid 11 och hämtade lillskiten. Hon ville låna honom. Dom hade varit hos malin och alicia och badat och sånt. Marwin hade verkligen gillat att åka kana ner i vattnet:) hehe.

Jag därimot gick hem till pappa, Solade badade och slappnade av. det var skönt. Men saknade ändå lilleman varit borta från honom massor nu känns det som. Mamma kom sen med så vi solade snackade ränsadel lite i rabatterna och sånt. Men sen vid 3 tror jag kom dom dit så då blev det massor av kramar mys och lite fika. Sen gick vi hem för att göra middag mysa och leka innan sängen.

Lördag vaknade lillprinsen upp med 39,2 i feber. Inget roligt alls. "tänder på g".  Så det blev en lugn dag hemma med massor av vila lek och lite extra gnäll. men mysigt var det. fram mot kvällen följde marwin med en runda i bilen med pappa. Marwin var rastlös och blev jätteledsen när pappa körde iväg med bilen och han inte fick följa med så han fick det. Glad var han åt de. Så jag passade på att städa hela lägenheten, damsuga,damma, plocka undan, tvättagolven, diska och ja allt sånt. Riktigt skönt när de va klart. Sen kom dom tillbaka jag och marwin mös och så innan han skulle in i sängen. Sen kollade jag lite serier och så innan jag hoppade i sängen. natten var inget roligt med en sjukling. han hade svårt att komma till ro så tillslut somnade han i vagen. Han sov ända tills jag gick in och la mig då ville han inte mer. Men han förstå han, det var varmt och febern var 39,6 :(

Söndag vaknade lilleman med feber igen. men bara feber inget annat han e ju pigg och sånt så han e inte sjuk sjuk utan tänderna spökar. Han biter på allt och är väldigt mammig. Vi mös och busade hela dagen och massor av vila idag med. inte mycket mat i magen heller men sånt som händer. vid 3 åkte vi hem till farmor och farfar för att äta och busa lite. Trevligt var det och vid 7 åkte vi hem igen. Nu sover lillkillen sen halv 8 så hoppas på en bättre natt i natt än så länge har han inte sakt något:P delle kommer snart och snackar lite skit och sånt:) hej så länge. Kommer bilder i ett nytt inlägg imorgon, orkar inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0