2 juni

Heldag ute idag med. Japp vid halv 12 gick vi ut och handlade fika och sånt och gick hem till morfar. Där vi låg och mös på gräset och badade. Sen packade vi ihop oss och gick en runda och sen hem till jessicao ch jakob och hälsade på. kollade på deras nya lägenhet. Vi gick och kollade på fär till hennes lägenhet sen hem till henne och satt i trädgården. sen gick vi till morfar igen och åt och busade lite innan det var dax att gå hem. Mysa bada och sängen. Så nu sitter jag här.

Måste skriva lite om min buse. Han är så fruktansvärt charmig. Han skrattar och flörtar hela tiden med allt och alla som går förbi eller säger hej till honom. Han går massor nu. Släpper saker och går. Så snart springer han runt hela tiden. Det är så fruktansvärt gulligt när han går som han gör. Han har till och med gått i skor idag. utomhus:D stolt mamma.

Och så har han kommit på två nya ord. ack och att. är tack och katt. När man ger honom något eller tar något från han säger han ackack hehe. bara för man själv säger tack tack ju :) och att säger han för morfar ha katter:)

Ja min prins börjar bli stor. bara att inse det. :D

Min kamera är sönder. Ja min älskade lilla vän. fy:/ Vet inte vad som hänt heller för plockade upp den ur vagnen nu i kväll och då funkade inte displayen:/ Men den tar fortfarande bra bilder. :) så kan använda den iallafall. Men inte fått present från S än så skulle få en ny kamera:D så lycklig. tack älsk, älskar dig.

nä nu ska jag glo tv sen nanna.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0