7 juni

Grattis på födelsedagen Alicia "Min kusin" på 2 års dagen. Grattis grattis grattis.

Igår var vi först bara hemma och mös riktigt mysigt var det också. Mamma och jag lekte massor på rummet och busade en hel del. Sen kom delle och då blev det lite bus med honom med. Sen gjorde mamma mat och vi åt och sen åkte jag och pappa ut till farmor och farfar. Där busade vi massor ocg jag visade upp för dom att jag går massor nu. :) Alltid lika roligt när något tycker det är roligt. Mamma va hemma och bakade till mitt kalas på onsdag och lördag. Sånt som man kan frysa in. Hon gjorde muffins och Kanelsnäckor. Sen när jag kom hem var jag jättetrött så de blev lite mys och bus innan jag skulle sova. "glömde dock att skriva att jag fick två jättefina saker av farfar från han var i Norge en klossgrej som man ska hitta rätt figur och en bil, båda från brio:) jättefina tack farfar".

kvällsbus

 

Idag vaknade jag på gott humör verkligen:) satt och sjöng för mamma så hon skulle vakna:) Vi gick upp och mös lite i soffan innan jag fick min morgonvälling. Mums. sen blev de bus och skoj innan vi åkte och handlade lite mat. Sen åkte vi och åt lunch med delle och en annan innan vi skulle på kalas till min kusin. Där busade vi och lekte hela eftermiddagen. Vi va där vid 2 och åkte hem lite över 6. Vi lekte med alla hennes saker och jag visade även upp för alla att jag går massor. Till och med springer gör jag. En liten bit innan det blir för vingligt:P men det kommer. Mamma har sakt till mig att ta det i min egna takt, för det blir bäst så:) Sen åkte vi hem och jag somnade till lite innan mamma väkte mig så jag skulle somna ikväll. Sen gjorde vi lite middag och ät och sen badade jag, bostade tänderna och fick jamas och sånt på mig sen gick vi in i sängen och skulle sova.

Morgonmys

   

Kalas

   

Jag skulle gå till pappa hehe men hittade något roligare "en låda med sladdar" och svängde och gick dit istället.

 

NattiNatti.


Kommentarer
Postat av: Tesso

Jättsöt "I love daddy"-pyjamas=) Jag kommer förbi en runda på onsdag när jag kommer hem från jobb, med present till Marwin. Kommer självklart på kalaset på lördag också men jag vill va där på hans födelsedag med:) Puss

2009-06-08 @ 18:15:31
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: Anonym

Marwin

Imorgon är det din dag bara din ingen annans

Du blir ett det är helt rätt

Låt mig dig få hylla



Love You / Miss You when I not can see you

and toutch you



Ha en kanondag imorgon

2009-06-09 @ 20:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0