Det som hänt den senaste tiden

Underbara sommar är äntligen här.

Ja de är den och det är helt underbart. I söndags var vi hemma hos morfar hela dagen. Jag och Marwin gick dit vid 12 tiden mormor var redan där så vi solade och badade. Sjukt skönt och Marwin älskar det. vid 2-3 tiden kom även 3 dit och badade och hade det skoj så vi mös en hel del hela familjen. Marwin badade med sin pappa men jag hoppade över det och fotade lite tills kameran dog. Han älskar det verkligen och det är helt underbart med pol. Jag Mormor och Marwin gick sedan till kvantum för att handla till middagen. Vi skulle ju äta där.  Syrran och hennes kille kom med för att äta. Sjukt gott och det blev dansfläskastek nypotatis och sås, älskar det. Efter det satt vi bara och mös tills S stack iväg med bil och jag och Marwin gick hem.

Måndagen började med lite mys inne för vädret såg inte så bra ut men det sprack upp så vi mös massor ute på uteplatsen och hade oss. skönt som fasiken var där typ hela för middagen och fram till ja 3 kanske. då packade vi in oss och skulle egentligen cykla till granet men precis då ringde kitty och rolle och frågade om vi skulle med till centan och ja varför inte Marwin behöver nya badshorts så vi följde med. Där gick vi i affärerna och kollade, åt bakad potatis, marwin fick sina badshorts och kitty sin bikini. Sen åkte vi hem och mös och kopplade av i soffan innan vi skulle nanna.

Idag har vi varit ute HELA dagen. vaknade 8 gick upp åt välling och sånt. sen blev de lite bus inne tills 9 sen gick vi ut på uteplatsen och mös marwin lekte med bilarna, kvasten och ja allt hehe. halv 10 gjorde jag mackor och tog ut lite dricka och där satt vi och mös med det. Så sjukt bra och mysigt är det. Sen busade vi tills 11 och gick sen in för att packa väskan till stranden. Vi gick hem till morfar för att hämta min bikini sen hem till jessica och jakob för att hämta dom. In om konsum för att handla fika blev melon och glass. Sen gick vi till borstahusen där vi badade lekte med bollarna och sandsakerna vi hade med. Och såklart åt vi melonen verkligen sjukt gott. :) Solade inte så mycket men fått färg som fan ändå. Sen vid halv 4 gick vi hem mot jessica, båda barnen slocknade och vi gick in om haralds och åt mos och köttbullar. Sen väll hemma hos henne lekte vi med jakobs saker mös på altanen barnen badade och ja vi hade en helt underbar dag. Det måste vi göra om.

Blir nog att vi drar hem till kitty imorgon och myser på deras gård. Sen på kvällen blir det bad i havet :) skönt.

Här kommer lite bilder från dagarna.

   

 



Mina pojkar. Kärlek <3



Min stövel pojke. Han kom gående med dom i händerna,
gav mig dom och satte sig på golvet och tog upp fötterna,
hehe han ville ha dom på sig. och dom gick han i här hemma ett tag:)



Havet idag:) Glömde min kamera hemma så ska få bilderna av Jessica sen:D fotade med hennes istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0