Uppdatering.

Ja då ska jag äntligen ta mig tid att uppdatera mitt i allt som händer.

Efter Marwins kalas förra onsdagen har det hänt massor.

Torsdagen:

Vi Började dagen med massor av mys och lek med alla nya sakerna. Sen sov vi middag och sen kom mormor och hämtade oss. Då åkte vi till väla och handlade en del till Marwin för pengarna han fick. 2 bodysar och en tjocktröja blev det från mig. Gick runder där ett tag, åt bakad potatis sen åkte vi till biltema, det var därför vi skulle dit. För att köpa min cykel:D ååå glad blev jag hehe. Köpte den, en cykelsits till Marwin och en hjälm. Sen åkte vi hem. Det regnade ute så Marwin stannade hemma med pappa så cyklade jag en runda och en sväng till Jessica och Dennis och snackade lite. Sen hem igen och sov :P hehe. trött va jag.

Fredagen:

Var det student i stan, tråkigt väder hade dom med regn hela tiden. tyckte verkligen synd om dom. Men jag och Marwin gick iallafall ner och kollade på alla studenter och när dom åkte på sina släp. sen bar det av hemmåt med massa mys och lek och middag, sen åkte marwin och pappa till farmor och farfar och jag bakade tårtbottnar. det gick bra iallafall:D

Lördagen:

Kalas i massor. började med att jag och marwin gick upp och fördrev tiden med lek innan han skulle nanna. Då passade jag på att göra ve tårtan och den belv superfin. och god va den med. Massa folk började trilla in vid 1 tiden. alla kom och det var supertrevligt och massa bus och snack hela tiden kakorna gillades och tårtan med. allt blev uppätet och det var verkligen kul att se.:) Massa fint fick han med. Finns bilder  på det i bliddagboken, Heter Marwin080610 där. Tack alla för marwin underbara dag. Sen på kvällen cyklade vi en runda och han gillade det:D



Söndagen:

Va på kalas hos min faster vid 12 tiden åt lunch och sånt där. mysigt:D sen cyklade vi hem och vilade innan marwin skulle till faster och jag åkte ut till S och hjälpte honom att måla. Sen åt vi och sånt och sov hehe. tråkig dag men massor som hänt ändå.

Måndagen:

var vi en sväng i stan. massor ute bytte marwin stövlar till en storlek större, gick dit så va ute och gick en del. sen på kvällen cyklade vi till granet och gungade och busade.



Tisdagen:

Var vi mest hemma och ute en sväng. Sen på kvällen vid 5 cyklade vi ut till farmor och farfar för farmor fyllde år. grattis. Där åt vi kakor jordgubbar och snackade och lekte. sen hem och sova.

Onsdagen:

Var på väla med delle köpte lite till marwin men gick mest och kollade. Åt och hade trevligt. Skulle kolla på matta till marwin på ikea men den va slut. Sen hem och duschade och allt sånt. la marwin sen blev de film läsk och chips:) mums.

Torsdagen:
 
Var jag på arbetsförmedlingen och sånt, marwin va hos morfar så cyklade dit sen och åt och sånt sen hem så kom pappa hem så bus och lek innan vi gick och åt på det nya asiatiska stället här vid oss. mums gott va det. Sen följde vi med till lödde och kollade på bilar och marwin gillar det verkligen hehe:D sen hem och sov.



Fredagen:

Idag ska vi fira middsommar hemma hos faster Malin med familj. Kommer uppdatering om det sen:D


Kommer hädaneter att kalla alla för det dom är till marwin så skriver jag farmor så e de hans farmor. blir så klöddigt annars:D

Kommentarer
Postat av: malin

Nej jag vet :-D

2009-06-20 @ 00:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0