Doktor och Öroninflamation

Ja då va de igång igen:( Vatt hos doktorn med marwin idag igen och min lilla älskling har öroninflamation och någon halsgrej. Doktorn kunde inte riktgit se vad som va felet men röd och irriterad va han i halsen. Så nu går han på antibiotika igen. :( tycker så synd om honom då han blir så himla ledsen och arg när han ska få den och han ska ha den 3 gånger om dagen i 10 HELA dagar. Stackars min lilla älskling.

Sen har jag varit en runda på väla. Bara för att få komma ut lite. Marwin sov hela tiden och njöt av att åka vagn:D Sen kom marwins morfar, som vi åkt dit med men han körde till fritte och hjälpte han med något medans vi gick på väla, när han kom gick vi in en runda på ikea. Sen hämtade vi upp mamma som va på sjukhuset hos morbror och hälsade på då han e sjuk och ligger där:(. Sen åkte vi alla hem. Mös innan marwin skulle nanna klockan 8 och jag kollade på greys. Nu sitter jag är och ska snart gå in och nanna. men här kommer lite bilder.

Tänker på dig Tilda :´(



Mammas snuff. Älskar dig plutt.



Mammas lille sjukling



Marwin på hans 9 månadersdag:) lite piggare.


Kommentarer
Postat av: Tilda

känns som att jag skriver samma till dem flesta. men vet inte riktigt vad man ska skriva..förutom tack för visat stöd - och att det betyder väldigt mycket för oss..

2009-03-15 @ 22:10:59
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0