Helgen

Helgen har varit bra. Hänt en hel del. I fredags skulle jag till frisören klockan 2. Så vi hade bara mys och bus här hemma innan Marwins farfar kom hit och hämtade Marwin. Dom skulle gå i stan medans jag var hos frisören. Håret blev superbra och jag är skitnöjd. klippt det riktigt mycket och färgat det ännu ljusare. När jag gick hem från frisören mötte jag upp lillsnuffen och hans farfar. Det hade gått superbra :) Marwin fick även en Nike dräckt av honom:) tack. Sen mös vi som bara den hela dagen och det va riktgit mysigt:)

Lördagen började bra. En glad marwin som snackade och va superglad. :) Bättre kan man inte bli väckt. Sen va de massa mys och sånt sen kom Marwins farmor och ville låna Marwin ett tag så dom gick till stan redan vid halv 11. S  jag satt vid tvn, duschade och sånt, skönt att göra lite i lugn och ro:P hehe. Sen vid 1 halv 2 kom dom tillbaka och vi. Och marwin fick även kläde av dom. En dräckt av sin farmor och hans faster va med mä och av henne fick han en sjukt söt tiger linnebody och ett mupparnalinne med byxa till. Jättefina och vi tackar. Efter det gick vi ut med jessica och jakob sprang runder lite i stan, en sväng på citygross, fika på maddes och sen gick vi in i en affär och kollade på cyklar. Sen gick vi lite till innan vi mötte upp S och fick till citygross och storhandlade mat så nu är här fullt i både kyl och frys.  Sen hem och lagade middag blev nypotatis köttbullar gräddfil och gräslök. mums:) Sen mys på kvällen och när Marwin somnat blev det chips, cola och film:)

Söndag började bra med massa lek och bus :) skulle egentligen på baby shower men hade helt glömt att man ska ställa fram tiden så missade det. :( men gick hem till pappa och ät middag för min syrra kom hem från japan igår så vi hade lite middag för henne:) Marwin fick en t-tröja ett bar knikers* stavning? typ. och en långarmad tröja av henne:) tack så jättemycket. sen blev det massa snacka och skoj. :) och vid 8 åkte vi hem och mös innan det blev välling och sängen för lillplutten."

Ja det var väll min helg. vet inte vad jag ska skriva mer. Mer än att min lillsnuff blir så sjukt stor. Såg en liten bebis idag och kom på verkligne på att min pojk är stor. han är snart året och ja tiden går för fort. Var tog bebistiden vägen? den bara susade förbi. Marwin äskar att gå runt med alla leksaker och även när man håller hn i handen. Ja för min älskade lillkille håller bara med ena handen när han ska gå. Så det dröjer nog inte allt för länge innan han släpper och går själv. Och då blr det att jaga ska jag lova för han e full av bus och nya äventyr. hehe. Mamma älskar dig min tokiga lillebusunge.

Nä nu ska jag kolla lite tv innan det blir sängen för min del. Ska lägga mig i tid idag tänkte jag:) NattiNatti

Svar på kommentar från anonym: Nej jag och Malin med Neo är inte släkt. Vi känner bara varandra genom våra föräldar då min mamma är bästa vän med malins mammas syster och ja vi har ju gjort en hel del tillsammans under åren och känt varandra ett ex antal år nu. Men det känns ju lite som släkt då Helen "malins moster" och hennes familj känns som släkt då vi är på alla deras kalas och liknande och dom på våra så de har blivit så:D

Kommentarer
Postat av: Farmor

Det var roligt att vara ute och gå med dej min prins.Det får vi göra om.Älskar dej massor

2009-04-01 @ 18:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0