Lite om allt

Ja nu ska jag skriva lite om vad som hänt den senaste tiden. Kanske inte så roligt att läsa om men så blir det nu iallafall.
I torsdags va jag och jessica barnlediga:D vi målade om hennes storarum och bara pratade och hade det skoj kändes lite som förr. :) det va roligt och trevligt iallafall. Barnen va med papperna hemma hos oss.

I fredags var det massa bus med lillkillen och massa mys. En sväng till unga föräldrargruppen där det va massa bus och trevligt snack. Sen hem och mös tills 6 då jag fick hoppa in i duschen och göra ve mig för jag skulle på 20 års fest till underbara johanna. :) först hem till ammy och frida där festen va snackade med alla och drack välkomsdrink och lite annat sen gick vi ner på tycho och åt och sen hem till ammy och frida igen och festade:) spelade spel snackade och hade allmänt skoj:) sen ner i stan en sväng igen innan jag begav mig hem. :D trevlig kväll va de iallafall.

lördagen bestod av barnkalas klockan 12 till leo :) massa roligt och marwin lekte med barnen:) hihi. När vi kom hem kom marwins mormor på besök och både jag och hon kände att marwin va varm tog tempen och javis hade han feber. tråkigt. :( men blev massa myc och sånt innan vi gick och la oss.

Söndag skulle vi vatt på babysim men blev inte så i och med feber och förkylning. så vi va faktiskt bara hemma hela dagen och mös. städade lite och lite sånt smått här hemma.

Måndag fortfarande feber, hosta och näsan rinner hela tiden. :( och det ända han äter är flytande inget annat går ner. mys och sånt har vi haft hela dagen iallafall och jag har en extra myspojke som bara vill ligga på mammas bröst och gosa:) men jobbigt med feber. Marwin fick tidig 9 månadrspresent av mormor. 2 jättefina tröjor:) en snoppy och en nalle puh:D

Idag är det marwin stora 9 månadersdag och första lilla tanden har titttat fram som jag skrev innan:D idag har vi bara mystmyst och myst. Han är så gosig nu när han e sjuk. Ringde även farbror doktor då mammahjärtat gråter när lillplutten är sjuk. Han hostar så han nästan tappar luften och gråter efter varje hostattack, Näsan rinner och han har svårt att andas för halsen krånglar, Han äter inget och han har fortfarande feber. Men ingen tid hade dom idag så vi får snällt vänta tills imorgon. Men vi  har haft en lyckad 9 månadesdag ändå. Massa bus och mys. så mycket lillprinsen har orkat med. sen har vi legat på soffan och mys och inne i sängen när han blev trött och ville gosa.

Stor liten gosse. mammas allt.

kommer bilder sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0