Torsdag och snart helg igen:)

Japp nu är torsdagen med över och det är helg:) älskar när det är helg. Vet inte varför för jag är ju ledig alltid men ändå älskar helgen massor.

Idag har vi inte gjort sådär jättemycket. Gick upp och mös och åt frukost. Betalade räkningar plockade undan lite och lekte. Sen vid halv 12 gick vi till stan och mös i det fina vädret. Hittade ett par fina benvarmare som jag bara älskar.:) Vill vara rik för hittade massor av kläder i stan idag. Bara för att man inte har så mycket pengar att lägga på kläder just denna månaden. Tråkigt. Men men jag klarar mig på dom jag har:). sen kom vi hem och gjorde lunch. Marwin fick lasange och jag åt korv med bröd. Mmm riktigt gott var det. Sen va de vila och mys. Massa lek och klockan 5 började vi tvätta alla kläderna. Sen blev det middag och efter det massa mys och bus innan vi skulle bada och det älskar marwin mer än något annat han är helt galen i badkaret, far runt och kryper åker upp och ner på magen, plaskar ,skrattar, bublar med munnen vid vattenkanten och ja han älskar det. Så nu längtar jag till sommaren så vi kan bada i havet:) Sen blev det jamas, massa pusar, välling och sen sängen. Han somande 8 och jag fick då för mig att börja städa. Damsugade gjorde jag innan han somnade men torkade av allt plockade undan och tvättade golven de har jag gjort nu så skönt:) bara tvätten som ska vikas och läggas in nu. men det orkar jag inte så får göra det imorgon. Det mesta är ju redan klar och ska bara in i skåpen men nu blev jag lat och trött och ska gå och lägga mig snart.

Imorgon ska vi bara mysa jag och min lille sunffis. Förutom att jag ska till frisören klockan 2 och unga föräldrargruppen är ju ändå stängd imorgon så de passa ju bra:P hehe.

Blir inga bilder på lägenheten idag heller:( fan asså ska inte skriva att jag ska lägga upp bilder för det blir ändå aldrig av :P nä men kameran dog så batteriet ligger på laddning så får ta bilder imorgon när vi vaknat och ladda upp:)

Nu ska jag in och lägga mig tänkte jag. om jag inte lägger upp lite bilder på bilddagboken först. va ett tag sen nu. Nä nu yrar jag bara:P nattinatti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) har en fråga.. e du släkt med malin som har neo? :)

2009-03-29 @ 20:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0