10 Maj

Vår dag har varit underbart mysig. Vaknade vid 8 av en mysig liten prins som låg och pillade mig i håret, När jag slog upp ögonen och kollade in i hans fina blå ögon började han skratta. Och min dag var gjort, det underbaraste uppvaket till en underbart glad liten skit. Vi mös kvar lite i sängen innan vi gick upp för att byta blöja och göra välling. sen busade vi massor innan vi tog på oss för att gå hem till morfar. Mormor var också där och vi åt goda bullar med dom. Sen skulle vi egentligen gå vidare men vi fastnade i trädgården i det fina vädret och där busade vi massor jag, marwin, mormor och morfar. Marwin bara älskar att vara ute i gräset och krypa. Vid kvart i 12 slocknade lilleman i vagnen och sov sedan gott till halv 2.

Medans han sov gick vi andra in och åt varsinbulle och plockade undan lite och jag ränsade mellan platorna runt poolen.

När lilleman vaknat blev det mat och mera bus och vi drog fram solstolarna och satt där och mös. Sen vid 4 gick vi hem till mormor för hon skulle slänga in lite tvätt i maskinerna och duscha och sånt, och vid lite i 5 slocknade jag och marwin i mammas säng och sov där en stund så han skulle orka hela kvällen, vid 6 gick vi tillbaka till morfar och grillade och åt gott. Lite mera bus fast inne nu blev det och efter det gick vi hemåt. Sen blev det bus och bad med pappa innan det blev sängen och nu sover lilleman gott och det ska jag med göra snart. En lyckad och mysig 11 månadersdag, men kameran glömdes hemma så inga bilder blev det:(. Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0