29 Maj

Japps tiden bara rusar ifårn oss och massor händer. Som sakt så va de rätt längesedan jag skrev nu och lovar att bli bättre på det, men har haft mycket att göra så därför. I veckan har vi gjort en del. Handlat både mat och andra saker. Lekt lite hit och lite dit. haft folk här hemma. både mamma, pappa och delle. dom har turats om. Varit hemma hos jessica och dennis så barnen fått leka och vi snackat massor. Så himla roligt är det att våra småttingar växer upp tillsammans. sen har jag Handlat födelsedagspresenter till marwin. bara 2 eller hur man ser det. två t-tröjer och ett par byxor som han redan fått. och 3 pyamaser och en har han redan fått, kommer till det längre ner.

Har ju länge funderat på att fota Marwin till hans 1 års dag. Fick hem en lapp om fotografering men hoppade över det. Tänkte jag skulle göra de där vi fotade marwins dopbilder. men gick ner i stan och utanför såg inte bilderna så frestande ut. Så rotade igenom allt här hemma för att se om jag hittade lappen, "fick hemsidan av jessica" men för att få rabatten skulle man ju ha lappen. Och jag hittade den:D så ringe dit och fick en tid redan idag. :) roligt. Så va där idag och fotade lillprinsen. Och det gick sjukt bra. Han va glad och på riktigt bra humör. Men ändå lite trött då han inte fick sova så länge som han behöver innan. Men han va ändå en riktigt charmis. Mammas pöjk. Och han visade upp att han både kan stå själv länge och även gå. Så nu hoppas vi på massor av fina bilder:) längtar tills den 26 då vi ska dit och kolla på dom. Kunde fått tid innan men vill ju så gärna att S ska kunna följa med och se dom så vi fick helt enkel vänta tills då. då han inte är hemma på vardagar längre då han jobbar borta, eller jo fredagen är han ju men inte dom andra. men men. de va de iallafall. sen åkte vi hem och fikade hos pappa/morfar. Ja mormor va ju också med då det var hon som körde oss till fotografen. Efter de fick vi åka hem och sova en stund för lilleman va trött redan då. Sen gick vi till stan och träffade då på jessica och alexander som vi gick lite i affärerna med och sen tog vi en fika på maddes. Sen följde jag dom en bit och blir så pinkinödig så fick ringa mamma och låna dass där. :P sen gick vi hem mös busade åt och jamas på sen blev de sängen. Och jag sitter här och har letat upp recept så jag kan baka till marwins kalas:) hittat massor nu ska jag bara hitta en gotti tårta med. så om ni har några goda recept eller någon länk så länka gärna. Vill baka själv något roligt och gott.

Just de glömde förklara jamasen varför han fått den tidigare. Jo de e såhär att min lilleskrutt har massor av tänder som vill komma ut och han mår inte riktigt bra i magen, ja inte i munnen heller då han kliar och sånt i munnen hela tiden. tycker så synd om honom. men iallafall så de kom lite för mycket utanför när han gjorde 2:an och så hade jag glömt extrakläder så de fick bli jamasen jag köpte i stan som skulle bli present. Men men. sånt som händer.

nä nu ska jag fortsätta leta recept på tårtor. Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ahr recept på snö vits tårta om du ska ha merän en tårta. har en hela pärm med olika recept från jag gick hr i hbg. puss

2009-05-29 @ 23:08:12
Postat av: cecilia

det var jag som skrev de med snövits tårtan och de. puss

2009-05-30 @ 16:37:22
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/
Postat av: cecilia

det var jag som skrev de med snövits tårtan

2009-05-30 @ 16:38:13
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/
Postat av: cecilia

ja de får du gärna. man akn alltid titta och vill man inte ha ja då ser mand e då. hehe. men då ska jag leta upp pärmen. puss

2009-05-30 @ 21:56:36
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0