11 November

Igår blev Marwin hela 17 månader. 1 år och 5 månader. Fy fan vad tiden går fort. Fattar inte var den tar vägen. Dagarna går som bara den och man hinner inte riktgit med. Min lilla pojke börjar bli stor nu. Kan så himla mycket själv den lilla skiten. Så söt är han hihi:D

Ja inte jättemycket som hänt, Måndag va de skola mellan 8.15-12 rätt lugnt slutade tidigare med så han hem och städa lite, för Marwin sov på dagis så inte lönt att hämta han då hade jag bara stört honom i sömnen. Jessica och jakob kom hit och snackade lite och följde sen med och hätade Marwin. Vi gick till vattentorner och snackade med jakobs dagis. Sen till maddes och tog en fika. riktgit gott. Sen till polisen och hämtade lite pappar innan vi gick till city gross. handlade lite sen skulle jessica på möte och vi gick hem. sen kom dom igen så snackade vi lite till och vid lite över 7 gick dom hem. då fick marwin välling sen blev de sängen. :D jag kollade lite serier hehe, innan jag gick och la mig.

Tisdagen va vi lediga mös massor och va ute lite här och var. En sväng till bvc för att prata med carina. Sen till kvantum för att handla och byta in skånekortet till ett jojo kort. Hem för lunch och vila. Sen gick vi och träffade moster och erik, lämnade av marwin hos morfar innan vi gick och skulle ta vaccinet. Ja jag har tagit det. Trodde inte jag skulle göra de men nu e de gjort. Varit så himla emot de på grund av olika anledningar men som alla säget tänk på marwin och de gjorde jag och följde med och tog de. Haft lite ont i armen men annars inget. Sen hämtade jag marwin snackade lite där innan vi gick hem för mys massor av mys och bus innan det blev sängen vid kvart i sju skulle upp tidigt för skola och dagis.

Idag har de hänt lite gran. varit på skola och dagis. hämtade Marwin 12 så cyklade vi hem för att vila sov till 2 tog på oss gick till farmors dagis för att lämna lite papper, och pratade lite så klart:). Sen gick vi till moster och busade massor marwin tyckte de va roligt och pillade verkligen på allt. fick lite utbrott med när han inte fick som han ville. hehe. :) Sen gick vi till morfar för han ringde och frågade om vi ville ha middag och de va klart alltid skönt att slippa laga mat själv. :) sen blev de hem och sängen.

Lediga imorgon så hoppas på lite fint väder så vi kan gå på lekplaten:) hoppas hoppas hoppas. håll tummarna för oss:)

Här kommer lite olika bilder från den senaste tiden

  
1. Moser på besök. 2-3. Ute och plaskar i vattenpölar.
  

4-7. I granet med kusinen och faster.

Kommer fler bilder i nästa inlägg.


Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

så söt han e :)

(du vet att det är november nu va? ;P hehe du har skrivit oktober i rubriken)

hur går det i skolan och sånt nu?

sv: jo visst är det skönt att ha det gjort.. kramkram

2009-11-12 @ 11:29:59
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: therese

ja vi har också tagit vaccinet o på onsdag ska elly o danny få vaccinet bäst så eftersom smittan o influensan e så pass allvarlig....kram

2009-11-13 @ 08:41:24
URL: http://ellydanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0