11 oktober.

Japps helgen har varit underbar. Massa mys och bus.

Lördagen började med massa mys och bus men efter vilan tog vi på oss och packade in oss i bilen för att åkta till Lund till tatueraren. Japps nu var det dax längtan i en hel vecka på att få göra min fina tatuering. Och den blev skitbra. Inte klar än men den är skitfin redan och kommer bara bli bättre. :) Sen hände det något som fick hjärtat att gå i tusen bitar och sedan byggas ihop igen. Marwin satte i halsen för första gången och de va fan de värsta jag varit med om i hela mitt liv. Tankarna gick runt. Tog tid innan lilleman fick lite luft men än va biten kvar med sos i telen och panik i kroppen försökte vi allt och tillsist efter mycket flämt och hostande kom den lilla lilla lilla biten upp som gjort allt detta. Kändes som 100 år men de va kanske 30 sekunder innan han fick luft och 2-3 minuter innan han fick upp den lilla biten. Men fy fan de gjorde verkligen ont i kroppen. Efter ett tag kom ambulansen ändå för säkerhetsskull i och med vi ringt och han va så liten. Men dom sa de inte var någon fara längre han hade piggnat till efter vila i mammas knä. Och hade han haft kvar något i lungan så hade man märkt de på honom sa dom. Vi skulle ringa barnakuten om vi tyckte han blev annerlunda eller om vi va rädda.


Vist kanske lite överreaktion men första barnen och första gången han fått något i halsen så och han fick verkligne ingen luft fy fan och hönsiga lilla jag. ja ja så e de iallafall..

Sen va de poolparty hemma hos marwins morfar med god mat :) Jag, S, Marwins morfar, morbror och hampus var dom som badade. Va inte så kallt i vattnet som jag trodde de skulle vara hehe. Om någon undrar varför de va poolparty var det för den ska stängas nu i veckan så han hade stänga av poolenparty:) Riktigt trevligt iallafall. Blev att glo fotboll snacka lite gott att dricka och sen vid tio tiden åkte jag och Marwin hem. Skönt att komma hem va de. lilleman tvärdeckade och jag gick och la mig en stund efter.

Idag har vi varit runder lite överallt. Hos morfar en runda hämtade marwins skor, snackade lite och sen in om infarten påvägenhem köpte till maten, marwin somnade i vagnen så han sov på uteplatsen sen har vi gått en runda med jessica och jakob, ätit middag, paj och nu e kalle här. hehe.


NattiNatti

Kommentarer
Postat av: therese

ja de e hemskt o rädlsan slår verkligen in när en sån sak händer, då får man verkligen känna hur de känns o vara riktigt rädd.. elly har också satt många ggr i halsen o gör de fortfarande t.o.m nu o de e läskigt...

2009-10-12 @ 10:27:54
URL: http://ellydanny.blogg.se/
Postat av: cecilia

spelar nog ingen roll hur många gånger sitt barn sätter i halsen eller omm det är första eller tredje., det är nog lika hemskt varje gång. kännde hjärtat börja slå ännu fortare av bara att läsa detta nu. tur han fick upp de iaf.

2009-10-12 @ 14:32:10
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/
Postat av: mormor

Jag säger det igen, tur att jag inte var där.

2009-10-13 @ 09:14:49
Postat av: Mormor

Jag glömde ju att säga att din tatuering blev jätte fin:)

2009-10-13 @ 09:18:09
Postat av: Farmor

Tur ni var hos honom bägge två,man blir så "himla" rädd när något sådant händer. Men det slutade bra och det var bra. Pussa lilleman.Kram

2009-10-13 @ 20:03:59
Postat av: camilla

hej så fin blogg du har =) hoppas allt är bra !

2009-10-16 @ 09:16:28
URL: http://hansebloggproffs.se
Postat av: camilla

blev fel med min blogg =)

2009-10-16 @ 09:17:58
URL: http://hansen.bloggproffs.se
Postat av: Moster

Herregud!!! Jag missar allt. Jag säger som mamma, tur jag inte va där. Fy fan vilken hemsk känsla! Och som jag skrev på bilddagboken så är din tatuering jättefin:) jag visste inte att du skulle tatuera dig. Puss

2009-10-19 @ 23:32:47
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: frida

åh snygg tatuering! :D vart i landskrona har du gjort den, vad kostar den?! :D

2009-11-09 @ 12:56:05
URL: http://fraajda87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0