20 Oktober

Ännu en nästan heldag ute och det är verkligen underbart.

Japp de har vi haft även idag. Vi vaknade vid kvart över 8 gick upp direkt. är ju så mörkt nu på mornarna så inte lika skönt att ligga och dra sig när man inte ser så mycket. Satte oss i soffan och satte på barnkanalen. Marwin låg och mös medans jag gick på toa och sen till köket för att göra välling. Mös i soffan till 9 sen gick vi och handlade på godisparadiset. Skönt att få lite frisk luft. Sen va de hem, ville verkligen hitta på något idag så skrev till Jessica och Alexander och frågade om dom skulle med till öppna förskolan. De ville dom, så jag hoppade in i duschen och vi gjorde ve oss.

Vid 10 gick vi till citygross för att handla lite fika. Vi skulle träffa Jessica och Alexander utanför. När vi satt och väntade kom aven Jessica.N snackade lite med henne och följde med in för hon skulle med handla sen när vi kom ut kom Jessica och Alexander så vi gick till öppna förskolan och sa hejdå till andra jessica:P. Barnen lekte och vi snackade men de va inte lika roligt där idag så vi gick redan halv 12. barnen fick lite gott och somnade i vagnarna så vi gick till maddes och fikade. Mysigt och skönt med liten lugn stund att kunna fika medans barnen sov. Sen gick vi hem och dom hem. Vi gjorde pankakor att mumsa på gott. blev lite tv och lek innan vi bestämde oss för att träffa "trumvirvlar" Jessica och Alexander, hehe.

Mötte dom i fäladen hos hennes mamma, gick och handlade sen till lekplatsen där vi ha till kvart över 4 typ sen skulle vi äta hos pappa och dom skulle hem och tvätta. Blev fisk och mos hos pappa. Gott va de. Sen klippte även pappas granne Annika Marwin. Superfint verkligen och nu slipper han de JÄTTELÅNGA håret. Jag är supernöjd och det bleiv superbra:) Sen va Marwin så himla trött så för att han inte skulle somna i vagnen tog vi bussen hem. Men han va ändå påväg att somna redan vid halv 7 så fick sjunga och prata med han. Blev lite bättre när vi kom hem men kvart över 7 gav jag upp och gick in och la han. Han somnade direkt:)

Jag har kollat på dhf och nu ska jag sätta på oth innan jag hoppar i säng. Skola och dagis imorgon. Men ska inte lämna lillkillen från 10 så de e rätt lugnt. NattiNatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0