28 Oktober

Hejsan.

Nu var det ett tag sen jag skrev och kände att nu vart det dax igen.

Helgen har varit underbar. Fredagen var bara mys, Men lördagen var riktigt mysig, mös först här hemma och här var lite folk, fram mot kvällen var vi bjudna på middag hemma hos Danny, Yonna och Ayla. Vi körde dig och maten doftade verkligen gott. Marwin och Ayla lekte på hennes rum medans vi andra snackade och väntade på maten. Killarna gjorde sitt i köket och jag och yonna satt i storarummet och snackade. Mycket bebissnack för dom har ju en liten påväg. Mysigt. Middagen var riktigt god och vi hade supertrevligt hella kvällen. Marwin somnade i vagen, Ayla i sin säng och vi snackade och skrattade hela kvällen. Tack för en mysig kväll de får vi göra om:D

Veckan är jag ledig i förutom att jag har tentan att skriva på. Läst en massa böker eller iallafall någon:P hehe. Ska börja på riktigt i helgen har varit lite halvkass med förkylning och huvudvärk i veckan men de har itne varit så farligt. Alla drabbas ju av det nu denna tiden. tråkigt.

Igår var jag på ullared med mamma, syrran och Helene. Köpte inte så mycket. Hade i tankarna hela tiden att inte köpa något onödigt. Och de blev de inte. Marwin fick de mesta. köpte en tröja till mig själv strumpor till mig och stefan och en scarfs till mig. De va de ända :P hehe. Till oss då. Sen fick marwin en hel del kläder, Leksaker och lite så. Roligt va de iallafall. Grejorna kan ni se på min bilddagbok.

Idag har vi haft en mysig utedag. Blev hem till Jessica och Alexander vid 10 tiden. där Lina och Nellie också va. Där lekte barnen och vi snackade. Sen gick vi ut så barnen kunde sova. Blev en sväng i stan och en fika på maddes. Lina åkte hem och jag, Jessica och barnen gick hem till mig. Barnen lekte och vi snackade:P sen kom min syrra och lekte med marwin, Jessica och Alexande gick hem för dom skulle tvätta. Marwin och moser hade verkligen roligt:) hoppade i soffan läste böker m.m. Roligt att se Marwin så glad. Sen blev de middag och massa mammason bus innan han fick bada och lägga sig.

Jag bänkade mig framför tv:n Blev oth avsnittet som jag missade igår, verkligen superbra. Detta har jag väntat på. :) ååå så GLAD. hehe. Sen blev de greysan och nu ska jag hoppa i sängen som jag skullat göra sen 22.00 men va tvunen att fixa lite och så kom jag på att jag inte uppdaterat på länge. Men nu bablar jag bara.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0