24 September

Hejsan, idag är både jag och Marwin mycket bättre. Det är superskönt, vaknade utan feber båda två. Vi hade iallafall en lugn och skön morgon och ingen stress av att vi skulle skiljas åt under dagen:P Iallafall vi mös i soffan rätt länge innan vi tog tag i dagen. Plockade undan lite busade och lekte innan vi tog på oss och gick ner till stan en runda. Handlade först på city gross, sen gick vi och kollade i affärerna i stan. Hittade inget speciellt men skulle kolla om dom hade täck byxor till Marwin. De hade dom. Men köpte inga tänkte att jag kunde göra de imorgon när vi man får pengar igen.

Iallafall på vägen hem mötte vi Jessica och Alexander och Lina och Nellie. Stod och snackade med dom ett tag, Jessica berättade att affären name it hade öppnat på center syd nu. Velat kolla i den länge så betämde mig att åka dit om jag fick någon att följa med mig.

Så när vi kom hem ringde jag farmor, hon har sparat pengar till Marwin "egentligen till hans barnstol" så tänkte att i och med han behöver lite nytt i garderoben så kunde ju hon faktiskt få köpa de. Och de ville hon såklart.

Farmor kom och hämtade oss så körde vi dit, va riktigt roligt att komma iväg med farmor igen, va ett tag sen. Både jag och farmor har haft fullt upp hela tiden. Men iallafall vi hittade en hel del fina saker på name is som vi fick med oss hem. En fleece dress, ett par jeans, 2 pyjamaseroch 2 långarmade tröjor. Sen gick vi runder och tittade i dom andra affärerna, farmor köpte något naturmedel och lite annat till sig själv. Och på hm köpte vi 2 tjocketröjor, en långärmad tröja, och ett par byxor till Marwin. Och sist gick vi även in på Lindex och köpte tck byxorna. Så fick hem en hel del. Vi va inne på MAXI en sväng också farmor köpte kaffe och jag blöjor och en runda på engelbreksboden* stavning? köpte en tröja till mig själv där.

Sen åkte vi hem. Skönt att komma hem var det iallafall. Marwin somnade en sväng i bilen med. Farmor hade också med sig en stor spade och en elefant som man drar efter sig som hon hade köpt på ullared.

Ja iallafall sen blev de middag och S kom hem. Vi har bara haft familjemys tills lillkillen skulle in i sängen. Vi duschade emellan också. :)

här kommer en bild på Marwins cykel först.



Marwin i en av sina nya pyjamaser



Sen får ni kolla in på bilddagboken så får ni se resten av kläderna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0