4 September

NU var det verkligen ett tag sen jag skrev. Men ska ändå inte skriva så himla mycket. Mer än att jag har börjat skolan och det går skit bra:) trivs super. Så hoppas det fortsätter såhär. Vist inte varit där så mycket men vår grupp är skit bra. :)

Marwins inskolning på dagis började i tisdags och det går hur bra som helst. Han leker, dansar och pratar massor med både barnen och fröknarna. "Hans" förken som har hand om honom verkar också jättebra. I Torsdags lämnade jag honom första gången själv där i en halvtimme, Han sa bara hejdå och gick in och lekte. Han hade dansat till musiken och hjälpt till att bädda sängarna:), när jag kom sa han bara hej mamma och sen fortsatte han att leka:) underbara lilla pojke.

Idag var det inte jag som lämnade honom det gjorde hans pappa. Idag var han där själv en timme och det hade gått lika bra som igår. Så han blir nog inte svår att lämna där. Skönt att veta. Jag var i skolan under tiden och det gick med bra.

Sen när jag kom hem mötte jag upp mina prinsar och vi begav oss till ängelholm för att hämta bilderna på Marwin. Supernöjda är vi verkligen helt underbara bilder. Sen åkte vi tillbaka till helsingborg och knutpunkten för att hämta S turbo, sen vidare till väla. Skulle inhandla lite saker men hittade inte så mycket. Blev iallafall en väska och en rorribil till Marwin, han älskar den och gillar deras låt på serien som kommer på tv:n. SÅ nu samlar vi på dom bilarna till han. Hans första är ju då rorri. Sen åkte vi hem lämnade Marwins farmors bild som hon beställt och sen hem och gjorde hemmagjorda hamburgare. mums skitgott blev det. Sen kom även mamma hit och kollade på bilderna och hämtade sin. Blev massa mys med lillfisen och lite så. Sen kom kitty och rolle och snackade lite skit, gick in och la marwin och sen snacka vi ännu mer. höll på med tvätten samtidigt, började med den när jag även gjorde middag:P så idag har det blivit en massa gjort och det är verkligen superskönt.

I veckan har det även inhandlats lite saker till dagis, blivit mysisbyor och en mysiströja och lite annat. Så nu kan det börja på riktigt.

Jo föresen fick ju pengar i tisdags så då blev det storhandling av mat. Riktigt skönt så hela kylen och frysen är fulla nu. Helt underbart. Även blivit köpta 4 blöjpaket. Köpte ett i helgen och 3 på tisdagen, för man ska ha ett till dagis och sen e de bra att ha lite här hemma så man har. Skönt. Så nu klarar vi oss ett tag:)

Fick köpa nytt regnskydd till vagnen det andra har varit stort och känts som om det läker igenom så nu fick jag tummen ur och gick ner och handlade ett nytt.

Blivit mycket handla denna veckna men då slipper man det nästa:P hehe.

Nä nu ska jag kolla lite tv njuta av chipsen och bara mysa. Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0