Så dålig

Ja då har man inte skrivit på ett tag igen då.

Hänt litegran men ska inte ta de nu utan skriver lite om skolan och dagis stället.

Dagis går jättebra. Fast han är ledsen när jag lämnar honom men slutar igen och leker med barnen, han äter och sover bra med så de e skönt. Han trivs ju där men han saknar ändå mamma, så ibland när han kommer på att jag inte är där så kan han bli lite ledsen och kalla på mig men det går över igen. Men vad ska man säga egentligen, han har ju varit hemma med mig i princip hela sitt liv. Jag är glad att han inte gråter där hela tiden iallafall.

Skolan går med bra. Är ju inte där så himla mycket så de e skönt. Börjat med en uppgift nu så vi får se hur det är med den. Ska vara klar om 2 veckor har jag får mig. Lite föreläsningar och sånt har vi ju med. Vissa är intressanta och vissa skulle man kunna skita i för antingen vet man de redan eller så förstår man inte. Men sånt vet man ju inte innan.

Helgen har varit ganska lung och skön. Inte hänt så jättemycket. Mer än att Saras lilla Nellie har haft 3 års kalas i söndags:) Hon fyller år nu imorgon. Stor liten flicka. :) Grattis Grattis Grattis.

Ja sen så går dagarna undan nu. dom verligen springer iväg. Saknar min mammaledighet men samtidigt skönt att göra något. Men skulle ju mer än gärna vara hemma med Marwin någon månad till.

Kommer fler inlägg nu då vi ju faktiskt är klara med inskolning och massor av annat vi har haft för oss. Ska försöka med ett om dagen nu iallafall.

Fråga på om ni vill veta något.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi tänkte först göra så men jag vet inte riktigt hur det skulle bli. Vill inte göra en massa bilar, det blir nog lätt tråkigt.



Har du pratar mer med Helene?

2009-09-15 @ 21:53:08
URL: http://neo070902.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0