Massor att göra

Ja det har man verkligen nu innan jul. Har både skolarbete att göra och även praktik och 2 jobb på det. :P lite att stå i. Men har jobbar klart på svarvaren för december nu iallafall så en sak mindre. Skönt att ha en del att göra iblan men också stressande nu inför jul.

I fredags blev de julhandling iallafall. Jag och S åkte till väla för att handla julklappar. Fick de som skulle handlas handlat och det va superskönt. nu är alla julklappar klara och inpackade. :) Sen tog vi oss lite tid till att gå ut och äta på tycho. Gott som bara den och mysigt. Men ändå lite halvstressigt för vi skulle hämta lilleman som varit hos farmor under tiden vi va och handlade. De hade också varit och handlat och han hade fått en film av faster. Toy story 3 och den kollade vi på när vi kom hem. Faktikst så va den bra haha :P lite mys och sen blev de sängen för min lilleman..

Lördagen blev också lite att göra. Vi körde ut på öb för att se om de hade en ljusslinga till granen för den vi hade funkade lite som den ville. Men vi hittade såklart ingen. In på jysk och där hittade vi iallafall en liten gran till marwin som jag velat ha:) Så de fick han. In på coop och där hittade vi en ljusslinga:) Så när vi kom hem blev det först lite vila för lillkillen och sen klädde vi granen:) Superfin blev den och luktar gott gör det. Dennis nellie och nilo kom in om och lekte en runda innan vi skulle bege oss på kalas till min syster som fyller 25 på onsdag. Grattis i förskott:) Där blev det gillar, potatisgratäng, sallad och såser. Mumma. de va så himla gott. lite flabbande och bus och lek så gick tiden superfort. Lite kortspel och mys sen begav vi oss hem mitt i natten. Somnade gott gjorde vi iallafall..

Söndagen vaknade jag sent. inte fråns 20 över 9 göttgött. Så Marwin och stefan körde mig till jobb. Började 10 och jobbade till 21. Så där gick i princip hela söndagen. Pågarna hade de mysigt och var iväg på något ställe i lunde med dennis, tim och barnen. mys. hade gärna varit med men jobbar man så gör man.

Idag har det också varit jobb. Fast på svarvaren denna dag. Julfest och julmat och en massa lek. :) just de vi dansade runt granen också ju:) mysigt. Sen blev de hem och mysa med marwin. Trötta båda två så klockan halv 6 slog vi på en film och mös i soffan:) Sen blev de sängen i tid för lillkillen för vi ska upp tidigt imorgon. Men imorgon blir de jobb på timmermansgatan som jag va på i söndags. Sen onsdag är de praktik på vattentornet sen är jag ledig till den 30 då de e jobb igen. Fast har ju skolarbetet också. hmm ja undrar hur man ska få tid till allt.. men de brukar ordna sig.

Nä nu kommer de lite bilder sen blir de nog sängen. Natti.

  


Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter som en mysig helg/vecka :D Super fint med granen och paketerna :D

2010-12-21 @ 12:31:35
URL: http://nelienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0