7 Juni

Grattis Grattis Alicia på din stora dag. Hela 3 år idag.
Japp. Marwins kusin Alicia fyller år idag. Mysigt. Men va på kalas redan igår. :)

Ja tiden springer iväg och nu har jag bestämt mig för att börja skriva igen. Inte varit allt på humör eller något den senaste tiden för att skriva här. Men nu så. Hänt en hel del. Varit ute i princip hela dagarna när de varit fint väder. Varit runder och handlat lite här och var. Fikat i stan och liknande. Vi har helt enkelt haft det underbart.

Marwin älskar fint väder och att vara ute. Så de har varit en dröm med de fina vädret nu. Synd bara att det tog slut fort. Idag har de varit riktigt segt:( Tråk. Men de e jobb jobb denna veckan innan de är dax att ha sommarlov. :) japps ni hörde rätt. Ska vara hemma i 3 hela veckor. Om jag inte får lite jobb här och var. Men de får vi ju se då.

På torsdag blir min älskade lille pojk hela 2 år. Japps en stor kille. Hur gammal blir du? Marwin: tå år. Vad vill du ha? Marwin: Massa pateter. Vad ska de vara i dem? Marwin: öppna dom säger han med ett stort leende på läpparna:) Så de ska han allt få. En massa pateter:P

Kalaset blir på lördag iallafall och tid och sånt skickas till de som är bjudna.:) och de som vill komma en sväng på torsdag är välkomna då också:)

Nu ska jag inte uppehålla er mer. :) SKa springa in i sängen och dö på kudden. Trött så in i helvete. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0