25 Mars

Våren är äntligen här, å det är så himla underbart.
Jag bara älskar det. Helt underbart.

Dagen har verkligen varit skönt. I morse gick vi upp väldigt tidigt. Redan klockan 6. fyfyfy. Hehe. Men Marwin hade bajsat så va bara att gå upp. Vi mös länge i soffan innan de blev en massa lek på rummet. Vi gick och handlade på city gross vid 8 tiden. Marwin fick gå och det är himelriket för denna lille gosse. Han körde ju såklart korgen i affären med. Sen va vi ute på gården och lekte. Cyklade och grävde i sandlådan. Hämtade vagnen där inne och gick bort till svarvaren för att hämta böker och träffade farmor en sväng. Marwin va jättetrött så stannade inte så länge. Marwin somnade på vägen hem.

han fick först sova i vagen där ute. Men grannen mina är som dom är så fick tillslut ta in honom för att han inte skulle vakna och bara för att jag gick in och tog av marwin och la han i sängen så gick dom fan in dom med. Sen bankade de i golven as länge. Men men. Marwin sov som en stock ändå.

När vi vaknade kokte vi lite pölse och åt. Skrev till Jessica.N och frågade vad dom gjorde. Dom va ute så gick ut med henne. Fint vädet som bara den. Gick runder lite och sen in om henne. Så jag och Marwin lekte på en lekplats medans hon förde över pengar och liknande. Sen gick vi och tog ut pengar. Träffade mormor på vägen och då fick marwin smaka lite pommes. Det gillades. Sen Ner och fikade innan vi gick till granet. Då kom Jessica och nilo med. Barnen lekte och vi snackade. Sen matade vi fåglarna vid stranden innan vi gick hemåt alla 3.

Middag gjorde här hemma. Blev hasselbakspotatis och kött. Mums. Nu sover Marwin sen lite mer än en timmesedan och jag sitter här. ska snart hoppa i säng jag med och vänta på den nya dagen med nya äventyr. Hoppas på fint väder bara.

  


 



Lite bilder från dagen. Skulle vilja lägga upp fler men de tar sån jävla tid.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hehe, gangster kidsen där i bilen :D

2010-03-27 @ 15:15:19
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Anna

Så stor han blivit :) Jättesöt!

2010-03-29 @ 20:57:52
URL: http://prinsessanmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0